Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yucome schreef:Gefeliciteerd! Mijn telefoon is vandaag inbeslag genomen op schoolMan, mijn vriendin vroeg hoelaat het was ik zo, kijk maar ff op mijn mobiel pakt ze mijn mobiel komt dat takkenwijf aan, inleveren is verboden. En mijn vriendin weet niet wat ze meot doen dus ze geeft hem gewoon
Ik zo die moet je niet afgeven je moet wegrennen
Maarja nu moest ik na school naat de afdelingscoördinater maar die was der neit, daardoor kwam ik te laat bij de pony, was de poort van de schuur opslot heb ik ingebroken anders hadden we geen zadels
Snel opgezadeld en al en toen nog ff gereje. Nouja en nu ben ik thuis... Mobielloos
_Barbara_ schreef:Yucome schreef:Gefeliciteerd! Mijn telefoon is vandaag inbeslag genomen op schoolMan, mijn vriendin vroeg hoelaat het was ik zo, kijk maar ff op mijn mobiel pakt ze mijn mobiel komt dat takkenwijf aan, inleveren is verboden. En mijn vriendin weet niet wat ze meot doen dus ze geeft hem gewoon
Ik zo die moet je niet afgeven je moet wegrennen
Maarja nu moest ik na school naat de afdelingscoördinater maar die was der neit, daardoor kwam ik te laat bij de pony, was de poort van de schuur opslot heb ik ingebroken anders hadden we geen zadels
Snel opgezadeld en al en toen nog ff gereje. Nouja en nu ben ik thuis... Mobielloos
Ik heb vadnaag juist teruggehad![]()
Maar echt, zó poedersuiker.. i kzat een week zonder telefoon.. hoelang ben jij m kwijt ?