[HK]Welshpraat

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

youngster

Re: [HK]Welshpraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 12:48

PeeWij schreef:
En jij denkt. Ik ben je sloof niet en doe iets aan die aftanse bierbuik! Haha!

Haha!

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 12:50

Charly, lekker rustig, gebeurd niet veel deze ochtend. Helaas geen pennyfans die ik op de kast kan jagen! Clown

O Youngster jij denkt dat nu al Bloos!

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:08

dat scheeld, peter... ik had net mijn ex-verzorgster weer op msn Clown die vroeg of ik nog een verzorgster zocht, want zij zoekt nog een verzorgpaard... KANSLOOS! hahaha

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:10

Charly schreef:
dat scheeld, peter... ik had net mijn ex-verzorgster weer op msn Clown die vroeg of ik nog een verzorgster zocht, want zij zoekt nog een verzorgpaard... KANSLOOS! hahaha

Ook penny trieste gevallen Gestoord

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:11

Indd, ik blijf Charly lekker zelf verzorgen Tong uitsteken gaat veel beter hahaha Ja

toptoys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:12

Hoi, ik ben er ook weer even Haha!

Spannend Charly, hopen dat je de baan krijgt.

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:13

Heb ooit twee meisjes aan de deur gehad! Die hadden bij ons in de buurt horen vertellen dat we pony's hebben. Zijn ze me gevolgt om te kijken waar ze staan. ongeveer 75 meter verderop! Of ze alsjeblieft mochten komen verzorgen en eventueel rijden, want ze reden nu toch wel al een half jaar op de manege en konden alles al! Gaaaap

Dan ben je toch ziek in je hoofd Nors opkijken

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:15

He TT Gisterenavond nog dekens verkocht? Knipoog

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:16

PeeWij schreef:
Heb ooit twee meisjes aan de deur gehad! Die hadden bij ons in de buurt horen vertellen dat we pony's hebben. Zijn ze me gevolgt om te kijken waar ze staan. ongeveer 75 meter verderop! Of ze alsjeblieft mochten komen verzorgen en eventueel rijden, want ze reden nu toch wel al een half jaar op de manege en konden alles al! Gaaaap

haha, nee dat heet vol zelfvertrouwen Haha!

toptoys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:18

Ja, gelukkig wel. Ze waren het nog steeds niet over eens wel of niet scheren.....wordt nu toch niet scheren en hij heeft een fleece gevoerde outdoor deken nu.

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:20

youngster schreef:
PeeWij schreef:

haha, nee dat heet vol zelfvertrouwen Haha!

Maar wel de deksel op hun neus. Bij mij No way! Doei, doei kwaliteitsruiters genoeg die graag voor ons willen rijden. Nu heb ik er een, die wilt er zelfs voor betalen! Bloos

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:21

toptoys schreef:
Ja, gelukkig wel. Ze waren het nog steeds niet over eens wel of niet scheren.....wordt nu toch niet scheren en hij heeft een fleece gevoerde outdoor deken nu.

Kassa! Toch wel 2 verkocht, want stel dat er iets gebeurd en de deken onverhoopt toch nat wordt ofzo! Knipoog

toptoys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:22

Ik vind het moeilijk hoor, om aan een leuk ruitertje te komen. Met dan ook nog een beetje redelijke ouders.......

toptoys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:23

Het bleef bij één deken, was al erg duur vonden ze.....

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:24

PeeWij schreef:

Maar wel de deksel op hun neus. Bij mij No way! Doei, doei kwaliteitsruiters genoeg die graag voor ons willen rijden. Nu heb ik er een, die wilt er zelfs voor betalen! Bloos

zozo Haha!

Nee ik vind betalen ervoor onzin. Ik wil die beesten hebben dus ja.

toptoys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:26

Bij mij betalen ze er ook niet voor, ik ben er mee geholpen als ze gereden worden....

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:27

Tuurlijk laat ik haar er niet voor betalen! Ben blij dat een gemotiveerd meisje van 13 en nog maar krap 135 groot wilt rijden. En dan ook nog ouders die super gemotiveerd zijn. Desnoods het kind 4 keer in de week willen brengen en ophalen. Op en neer voor hun is toch gauw 25 kilometer!
Heb op dit moment 3 ruiters! De jongste is 8, dus ik kan nog even vooruit!

ja TT jij woont in zo'n uithoek, zal idd veel lastiger zijn om aan een ruitertje te komen! Ook niet op de manege waar je les hebt gegeven?

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:34

youngster schreef:
Ik wil die beesten hebben dus ja.

beesten!
Welsh Mountains zijn de edelste onder de paardenrassen. Dit vind ik nu een belediging voor de parel van de paardenrassen! Tong uitsteken

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:37

toptoys schreef:

Charly staat onder een 300 grms outdoordeken.... Scheve mond en later deze winter gaat er nog een dikkere deken op.... ghehe

toptoys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:41

Op de manege wel, maar dat is in Den Helder. Het is toch ruim 10 km fietsen voor die kids. Dan wil ik ook niet dat ze bij ons rondlopen, als we er niet zijn. Dus moeten ze of ouders mee hebben met kennis van zaken of ze kunnen alleen op tijden rijden die mij uitkomen..... We hebben één meisje ( nou ja meisje, 18 jr ) die wel gewoon komt als we er niet zijn, die rijdt 3 dagen de haf. Dan heb ik een meisje die op mikey rijdt ( die erg mak is), maar alleen als ik thuis ben. Haar ouders willen niet mee......ze hebben er ook geen verstand van, maar die pony is zo mak, dat durf ik met die wel aan. Als er maar iemand bij is, mocht ze er onverhoopt toch afvallen of iets dergelijks. Maar ja, dat is te veel gevraagd.

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:41

Charly schreef:
toptoys schreef:

Charly staat onder een 300 grms outdoordeken.... Scheve mond en later deze winter gaat er nog een dikkere deken op.... ghehe

Die van mij hebben alleen een dun zweetdekentje op als ze gewerkt hebben. Voor de rest gewoon puur natuur 's ochtends naar buiten en met de schemer naar binnen. Niks deken! Ze komen toch wel in de haren te zitten!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:43

Wenonah staat onder 200 gram en Vierra nog ongevoerd.

toptoys

Charly, mijnes staat nu ook onder 300 gr outdoor, maar dat paardje heeft al een enorme vacht. Die gaat echt staan zweten dan.

PeeWij

toptoys schreef:
Op de manege wel, maar dat is in Den Helder. Het is toch ruim 10 km fietsen voor die kids. Dan wil ik ook niet dat ze bij ons rondlopen, als we er niet zijn. Dus moeten ze of ouders mee hebben met kennis van zaken of ze kunnen alleen op tijden rijden die mij uitkomen..... We hebben één meisje ( nou ja meisje, 18 jr ) die wel gewoon komt als we er niet zijn, die rijdt 3 dagen de haf. Dan heb ik een meisje die op mikey rijdt ( die erg mak is), maar alleen als ik thuis ben. Haar ouders willen niet mee......ze hebben er ook geen verstand van, maar die pony is zo mak, dat durf ik met die wel aan. Als er maar iemand bij is, mocht ze er onverhoopt toch afvallen of iets dergelijks. Maar ja, dat is te veel gevraagd.

Hallo en als zoonlief gaat voetballen staan ze wel anderhalf uur op dat veld en rijden ze wel met een auto vool koters naar een uitwedstrijd! Ja daag, de ouders mogen er ook iets voor over hebben. Nadeel van tegenwoordig!

toptoys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:46

Ja, vreemd hé? Ik kreeg me pony dat ik 10 was en me zusje dat ze 6 was. Mijn ouders hadden er niks mee, maar elke dag na school tijd zat me moeder op de manege met ons.