PeeWij schreef:En jij denkt. Ik ben je sloof niet en doe iets aan die aftanse bierbuik!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:En jij denkt. Ik ben je sloof niet en doe iets aan die aftanse bierbuik!
Charly schreef:dat scheeld, peter... ik had net mijn ex-verzorgster weer op msndie vroeg of ik nog een verzorgster zocht, want zij zoekt nog een verzorgpaard... KANSLOOS! hahaha
PeeWij schreef:Heb ooit twee meisjes aan de deur gehad! Die hadden bij ons in de buurt horen vertellen dat we pony's hebben. Zijn ze me gevolgt om te kijken waar ze staan. ongeveer 75 meter verderop! Of ze alsjeblieft mochten komen verzorgen en eventueel rijden, want ze reden nu toch wel al een half jaar op de manege en konden alles al!![]()
![]()
Dan ben je toch ziek in je hoofd
youngster schreef:PeeWij schreef:Heb ooit twee meisjes aan de deur gehad! Die hadden bij ons in de buurt horen vertellen dat we pony's hebben. Zijn ze me gevolgt om te kijken waar ze staan. ongeveer 75 meter verderop! Of ze alsjeblieft mochten komen verzorgen en eventueel rijden, want ze reden nu toch wel al een half jaar op de manege en konden alles al!![]()
![]()
Dan ben je toch ziek in je hoofd
haha, nee dat heet vol zelfvertrouwen
toptoys schreef:Ja, gelukkig wel. Ze waren het nog steeds niet over eens wel of niet scheren.....wordt nu toch niet scheren en hij heeft een fleece gevoerde outdoor deken nu.
PeeWij schreef:
Maar wel de deksel op hun neus. Bij mij No way!kwaliteitsruiters genoeg die graag voor ons willen rijden. Nu heb ik er een, die wilt er zelfs voor betalen!
youngster schreef:Ik wil die beesten hebben dus ja.
toptoys schreef:Ja, gelukkig wel. Ze waren het nog steeds niet over eens wel of niet scheren.....wordt nu toch niet scheren en hij heeft een fleece gevoerde outdoor deken nu.
Charly schreef:toptoys schreef:Ja, gelukkig wel. Ze waren het nog steeds niet over eens wel of niet scheren.....wordt nu toch niet scheren en hij heeft een fleece gevoerde outdoor deken nu.
Charly staat onder een 300 grms outdoordeken....en later deze winter gaat er nog een dikkere deken op.... ghehe
toptoys schreef:Op de manege wel, maar dat is in Den Helder. Het is toch ruim 10 km fietsen voor die kids. Dan wil ik ook niet dat ze bij ons rondlopen, als we er niet zijn. Dus moeten ze of ouders mee hebben met kennis van zaken of ze kunnen alleen op tijden rijden die mij uitkomen..... We hebben één meisje ( nou ja meisje, 18 jr ) die wel gewoon komt als we er niet zijn, die rijdt 3 dagen de haf. Dan heb ik een meisje die op mikey rijdt ( die erg mak is), maar alleen als ik thuis ben. Haar ouders willen niet mee......ze hebben er ook geen verstand van, maar die pony is zo mak, dat durf ik met die wel aan. Als er maar iemand bij is, mocht ze er onverhoopt toch afvallen of iets dergelijks. Maar ja, dat is te veel gevraagd.