Golan schreef:sorry....
't is oke hoor, maar ik vind het soms wel eens vervelend als er overheen wordt gekeken. Na zoveel keer herhalen voor iedereen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Golan schreef:sorry....
Hitime schreef:Dat ik deed alsof ik 'm niet zag.
Andersom word ik daar altijd heel pissig om namelijk.
Hitime schreef:Doetutniet.
Celiien schreef:Heah heah
wie ben je?![]()
klinkt llig maar ben er een weekje tusen uit geweest en heb geen zin om 20 pagina's terug te lezen
Hitime schreef:Ja, jouw foto's doen 't niet An.
Aaaah, dankjewel Cynthia!
Cynn_x schreef:Hoe was jullie schooldag by the way?
Die van mij.. nou, ik had eigenlijk een dag die niet meer stuk kon gaan, maar door ziek zijn wel.
Eerder naar huis gegaan: buikpijn, misselijk, koppijn & vannacht amper geslapen omdat ik zoveel keer moest overgeven.![]()
Maar ik had voor Engels (Gymnasium cijfer) een 8.2, en voor NaSk had ik een.. een.. 9.8 voor een Toets!!M'n slechtste vak, opeens zo'n cijfer!
Moet ik ook nog vertellen hoe het aan het begin van de les ging toen er iemand vroeg of de toets goed was gemaakt, en mijn reactie, of kunnen jullie die je wel voorstellen?
Lynn_x schreef:Mijn schooldag was bestwelkut. had buitengym. softbal.. GRR.. ><
had een bal tegen een miesjes hoofd aan geslagen (had al ruzie met dr..) en toen moest ze huilen.. Moewhaha
![]()
Cynn_x schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, en meer kan ik er op dit moment niet vinden Ruth. Veel plezier ermee.
Noraly_ schreef:Ik ga deze van je pikken als het mag Cynthiaa :
Ik lieft het
xannemijn schreef:cyn hb je mijn foto al met paaard :d?
Rebeccaa schreef:Mijn dagje was wel lekker. Door de examens eerste én laatste uur vrij (Dus van 2e tot 6e..) maar de laatste 2 uur was blokuur latijn (Rooster is omgegooid..) en die man viel uit, dus heb maar 3 uurtjes les gehad! =)
Wel een pw vérschrikkelijk verpest, was ook echt énorrum gestressed ervoor.. En nog snel even alles doorgenomen en toen lukte het wel, maar op de toets was ik toch de helft weer vergeten.
Kei nette cijfers Cynn! Jammer dat je ziek was