Eefke85 schreef:bugger! En ik had nog wel een lekker sappig tot in de details uitgeplozen verhaal verwacht..... valt ietsie tegen hoor!
Sfeer? niks mis mee, heb kaarsjes aan hier
Zo hoort het! Kaarsjes aan........
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eefke85 schreef:bugger! En ik had nog wel een lekker sappig tot in de details uitgeplozen verhaal verwacht..... valt ietsie tegen hoor!
Sfeer? niks mis mee, heb kaarsjes aan hier
Eefke85 schreef:Stiiiiiiiiiiiihile naaaaaaaaaacht, heiiiiiiiiiilige naaaaaaaaacht
![]()
wel kaarsjes, geen wijn en ook geen peuk! das bah. Filmpie wel! Finding Neverland!
Welshfanatic schreef:Jah, raar hè, zou dat toch komen?
thinkaboutit schreef:Welshfanatic schreef:Jah, raar hè, zou dat toch komen?
ik snap niet zo goed waarom je nu zo raar doet en ook zo'n rare opmerking in dat andere topic zet... wat is er?
Eefke85 schreef:als ze aan de achterhoekse kant van duitsland woont..... anders is t een beetje ver elke vrijdagavond voor 2 uurtjes.
t merendeel wat we zingen is engelstalig hoor! Wel beter ook, alleen met kerst krijg je er ook van die Latijnse dingen tussen en nog meer moeilijke taal, we hebben bijvoorbeeld een liedje uit Estland, een uit Zweden, Bulgarije en nog een boel waarval ik niet eens weet wat voor taal het is, maar in ieder geval moeilijk uit te spreken.
Dus als iemand nog teksten van kerstliedjes van verschillende talen nodig heeft..... k heb er zat! hahaha
stalshamrock schreef:ik ga ook weer, slaap lekker allemaal.