vivana schreef:ha wij hebben ooit Blaenau Polish op stal gehad,die is overigens op zijn 13e geruint,geen animo voor dit hengstje...
Is dat niet heel lang geleden? Ik ken hem niet eens.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vivana schreef:ha wij hebben ooit Blaenau Polish op stal gehad,die is overigens op zijn 13e geruint,geen animo voor dit hengstje...
Diane_Basje schreef:vivana schreef:ha wij hebben ooit Blaenau Polish op stal gehad,die is overigens op zijn 13e geruint,geen animo voor dit hengstje...
Ik dacht, waar ken ik die naam van. Maar er heeft ooit een halfzusje van mijn pony te koop gestaan, moeder was een dochter van Blaneau Polish. En er was iemand op Bokt met de pony Ruby Plume, die was van Polish. En dat is weer een dochter van mijn pony's oma. Dus vandaar dat ik die naam al eens ben tegengekomen in mijn zoektocht naar mijn pony's verleden. Grappig dat jij hem hebt gehad. Toch weer klein wereldje.
regtur schreef:Patrick@Wij hebben nog maar 15 jaar welshponies, en toen bestond internet nog niet. Je kunt niet alles kennen of weten, helaas. Er zijn duizenden en duizenden ponies en het is wel leuk om te ontdekken dat er veel meer goede zijn, dan die paar (100) die er op shows komen.
regtur schreef:Patrick@Wij hebben nog maar 15 jaar welshponies, en toen bestond internet nog niet. Je kunt niet alles kennen of weten, helaas. Er zijn duizenden en duizenden ponies en het is wel leuk om te ontdekken dat er veel meer goede zijn, dan die paar (100) die er op shows komen.
vivana schreef:@LCharlotte; Wengelo’s Ricardo
Klein Roderijs Cocktail
En eerlijk; van een goede springhengst komen ook goede dressuur nakomelingen....
Je hebt overal goede en slechte van....
En misschien moet je nakomelingen googelen,voor prestaties en eventueel bouw te kunnen beoordelen..