Aniek leuk filmpje!

Haha morgen Sinterklaas.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cynn_x schreef:Wieee
Een 8.1 voor Aarderijkskunde Proefwerk,
en een 9.4 voor Engels Proefwerk.
Yucome schreef:Indeling van de zinnen.Bijv. : Spelen zij elke dag computer spelletjes?
Dan is het dus: Play they every day computer games? Maar dat is fout staat op mijn pw.
In de winter spelen we altijd binnen.
In winter we play always indoors.
Mijn lerares zegt dat de volgorde bij die zinnen niet klopt, maar ze had geen tijd om uit te leggen dus ik snap daar nog niets van.![]()
Nog wel meer wat ik niet snap maar laat dat maar zitten
LietJ_RobJ schreef:Ik doe tweetalig, dus ik sta ook wel goed voor Engels
Cynn_x schreef:Yucome schreef:Indeling van de zinnen.Bijv. : Spelen zij elke dag computer spelletjes?
Dan is het dus: Play they every day computer games? Maar dat is fout staat op mijn pw.
In de winter spelen we altijd binnen.
In winter we play always indoors.
Mijn lerares zegt dat de volgorde bij die zinnen niet klopt, maar ze had geen tijd om uit te leggen dus ik snap daar nog niets van.![]()
Nog wel meer wat ik niet snap maar laat dat maar zitten
Do they play computer games every day?
We always play inside(or indoor) in winter.
Cynn_x schreef:Ohw oke.![]()
Nog ff een tip voor indeling zinnen: Denk eraan, de tijd staat altijd als laatste in de zin.Citaat:Do they play computer games every day?
We always play inside(or indoor) in winter.
Yucome schreef:OkeeNu snap ik weet wat Engels
Maar ik ben bang dat ik mijn vorige pw niet zo goed heb gemaakt...
We moeten de punten nog terug krijgen maar het ging niet goed...
Yucome schreef:Maar is always dan geen vorm van tijd? Elke dag, altijd, morgen, vanmiddag? Bijvoorbeeld dan he.
Cynn_x schreef:Yucome schreef:Maar is always dan geen vorm van tijd? Elke dag, altijd, morgen, vanmiddag? Bijvoorbeeld dan he.
Always hoort er niet bij, enkel de tijd, dagen, enz.