Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
uryanne schreef:Twee jaar geleden was ik er bij. Vond het uiteraard wel leuk, maar ach.... Op de film en bij andere dieren had ik het ook wel gezien. Dan is het speciale er voor mij toch wel een beetje af![]()
Mooiste is gewoon lekker buiten in de wei, in de ruimte. Denk er ook wel redelijk makkelijk over hoor.
Gewoon een keer vaker kijken, maar erbij slapen nee. Het blijven dieren die zich toch wel goed kunnen redden. Zeker wanneer het de eerste keer zonder problemen ging werd ik de keren erna ook wel makkelijker.
uryanne schreef:Nou, de koppies zien er iig goed uit![]()
Ik dacht dat je wilde minderen?
regtur schreef:uryanne schreef:Nou, de koppies zien er iig goed uit![]()
Ik dacht dat je wilde minderen?
Dat is ook gebeurd, maar nu hebben we weer een beetje het overzicht en een mooie weide aangeboden gekregen in en natuurgebied. We gaan ze ook niet allemaal zelf houden.
En als je moet kiezen tussen geraniums water geven of ponies wat zou jij dan doen?
uryanne schreef:dadabo schreef:Zo trots!!!
We zijn er achter wat het probleem is met opzadelen en opstijgen van Candy (Cornelia).
Heel simpel...niet links opzadelen en opstappen...zie het resultaat.
Goh, wat vreemd. Je moet er maar net achterkomen idd![]()
Is dat de merrie die je wilde verkopen?
Magic_Ice schreef:Vivana, wat doe jij eraan om je 2 jarige op gewicht te houden?
Melanie5 schreef:Brood schijnt niet goed te zijn voor paarden hoorde ik. Weet niet waarom.