Ben er weer net voor het eerst kranten gedaan Nou ik vind echt stom het waait vet hard en dan waaide al die kranten er uit enzo.... ik was pissig enzo moest heel stik omfietsen wegens bouw Maarja verdiend goed
LietJ_RobJ schreef:
jalalalallaa Ik krijg daluijk waarschijnlijk een bjornborg onderbroeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek
Ik wil niet zeggen dat ik het haat Bjorn Borg, maar vind het echt onzin! Je kan net zo goed iets leuks maar dan merkloos ofzo kopen wat goedkoper is...
hay k wil hier wel mee kletsen zal me even voorstellen: Mijn echte voornaam is: Bianca Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Nieuwkoop Z-H Daar woon ik met: Familie Ik heb wel/geen relatie Geen Indien wel: de persoon waarmee ik een relatie heb zit wel/niet op bokt, onder de naam: In het dagelijks leven ben ik: Student Indien student: ik studeer: Vmbo! Ik (onze stal) heeft het volgende aantal pony’s:3 De pony’s zijn van de volgende sectie(‘s):1 Welsh A Ik heb zelf geen Welshpony, maar mijn band met de Welsh is: Ik fok onder de stalnaam: Verder heb ik de volgende huisdieren: Konijn kat hond Dit ben ik (foto): heb geen foto van me zelf