Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PeeWij schreef:Dag 2 keer Yvonne! Kook ze!
) alsnog die afslag op...
En nog steeds GEEN richting aangegeven, dus scheelde echt een haartje, hij op de rem, ik op de (halfwerkende) rem en echt, had niks dichterbij moeten wezen of ik had er onder gelegen. Bah, ben echt zo geschrokken, van schrik ff traan weggepinkt
.
(kan er nu weer om lachen jah) .
Ben voeterend met een klasgenootje naar beneden gestormd en had het wel gehad. Dus bij deze het besluit genomen te tennissen, hoor de gevolgen wel
Kan ik mn frustraties kwijt in het tennissen

' Dus die man kwam weer naar de bus, keek mij sneaky aan *deed het ondertussen bijna in dr broek* (kan niet tegen zulke dingen) en hij loopt de bus in, naar het midden, waar ik zat *zucht* en vraagt, natuurlijk, wie de deur open had gedaan. Die ventjes glashard ontkennen en op gegeven moment kijkt hij mij aan... ikke zo 'ik niet
' Damn, nou die vent is voor de hele reis chago geweest
Verbaast me dattie ze er niet uitgezet had. Stap ik uiteindelijk in Wolvega er weer uit, steek over, word ik aan mn jas getrokken 'Hey! Smerig bedankt dat je ons niet verraden hebt!'
Nee ik ben gek, kga zeker 2 pubertjes die pas hebben zitten blowen zitten te verraden, weet ik veel wat die uithalen
Had ze in de bus ook nog stoere praatjes horen houden, dus nee. Maar oweee 
heel even Welshfanatic schreef:Bijna dood ervaring ff met klasgenoten gedeeld in de bus (kan er nu weer om lachen jah) .
Noetanchamon schreef:hi Tai,Welshfanatic schreef:Bijna dood ervaring ff met klasgenoten gedeeld in de bus (kan er nu weer om lachen jah) .
Tjonge wat een fun
en nogmaals excuses
Juist weer btje blijer

Noetanchamon schreef:Nou ja, maakt niet uit,
Doeg allemaal

Welshfanatic schreef:Och gut
Tis hier ook niet echt 'bewoond' meer hè....
Welshfanatic schreef:Ik zeg niks over niet gezellig