Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Charly schreef:is toch leuk, benniebang! ik loop met Charly ook gewoon een keuring, ook al heeft het geen ene waarde
benniebang schreef:Lijkt me ook zeker wel leuk! Maar heb echt geen idee hoe het allemaal in zijn werk gaat? Vandaar, moet me er ff in gaan verdiepen..
maverick schreef:Charly schreef:is toch leuk, benniebang! ik loop met Charly ook gewoon een keuring, ook al heeft het geen ene waarde
daar draait toch allemaal om, plezier met je pony
Welshfanatic schreef:Ola... mensjes...
Ik ben dr ook weer... Druk alweer...M'n mams heeft vandaag WEEEEEEEEEEEEEEEEER een nieuwe kat gekochtDus moest fototjes maken, zal zo ff plaatsen. Offie in de smaak valt weetik niet
benniebang schreef:Hengst
Welshfanatic schreef:Mjah... die mn moeder koopt zijn niet de goedkoopsten
benniebang schreef:3 Jaar, palomino. Ben 'm nu aan het beleren!
Charly schreef:Welshfanatic schreef:Mjah... die mn moeder koopt zijn niet de goedkoopsten
wat voor 1 heeft ze gekocht?
wij hebben er hier ook 1 rond lopen, een Maine Coon, die €800 kosteik keek mn pa echt aan van "HOE KUN JE DAT KOPEN VOOR DAT BEDRAG?" kan er een leuk veulen van kopen hoor
Welshfanatic schreef:Maak kennis met Atalo
Cornish Rex
maverick schreef:wow €800,-voor een kat?? daar ging ik dan toch een nestje mee fokken, daar kun je idd een veulen voor kopen
benniebang schreef:Zie? moet me er meer in verdiepen, die namen zeggen me echt he le maal niks! hihihihihi, Maar wil ik zeker gaan doen, hij trekt veel bekijks en denk dat hij wel wat in z'n mars heeft, daarbij goed voor de ervaring en een hoop lol!