Ik heb 120 nummers precies op m'n telefoon..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nathalieeee_ schreef:Hallo iedereen.
Echt, jullie weten niet in wat voor bui ik ben.
Gutver, het is echt niet leuk.
De eigenaresse van Bella, doet hartstikke klote tegen mij. En nu heeft ze dus een facking advertentie gezet op marktplaats, dat ze een verzorgster zoekt! En dat alleen maar omdat ik 'kútpony' riep tegen Bella, omdat ze me ging trappen. En ze weet heus wel dat ik Bella geen kútpony vind. Bella betekent echt heel veel voor me. En hoe vaak heeft zij wel niet geroepen dat die pony naar de slacht moest.. Dat meent ze toch ook niet serieus. Dus ik had 'kútpony' gezegt, liep ze boos weg, loop ik later weer naar haar toe, zeg ik iets, negeert ze me en loopt ze weg. Iedereen op stal denkt dat ze gewoon jaloers is
. Maar ze doet in ieder geval echt klóte tegen mij sinds Yuni van mij is. Dan negeert ze me weer.. En nu die advertentie op marktplaats
. Ik ben echt gewoon boos zeg.. Ze zit ook de hele tijd Yuni zwart te maken, dat Bella toch veel mooier en liever is en dat ze o zo blij is dat Yuni niet van haar is.. En nu zegt ze dat Bella meer verdient dan mij. Terwijl ik 10 keer vraag of ik iets met Bella mag doen, maar nee, dat wil ze zelf doen. En dan zeuren dat ik niks met haar doe?! My god! En dat is een 18 jarige.. Ik vind het gewoon echt niet leuk, want we waren echt super vriendinnen
Golan schreef:nathalieeee_ schreef:Hallo iedereen.
Echt, jullie weten niet in wat voor bui ik ben.
Gutver, het is echt niet leuk.
De eigenaresse van Bella, doet hartstikke stinkmodder tegen mij. En nu heeft ze dus een facking advertentie gezet op marktplaats, dat ze een verzorgster zoekt! En dat alleen maar omdat ik 'kútpony' riep tegen Bella, omdat ze me ging trappen. En ze weet heus wel dat ik Bella geen kútpony vind. Bella betekent echt heel veel voor me. En hoe vaak heeft zij wel niet geroepen dat die pony naar de slacht moest.. Dat meent ze toch ook niet serieus. Dus ik had 'kútpony' gezegt, liep ze boos weg, loop ik later weer naar haar toe, zeg ik iets, negeert ze me en loopt ze weg. Iedereen op stal denkt dat ze gewoon jaloers is
. Maar ze doet in ieder geval echt klóte tegen mij sinds Yuni van mij is. Dan negeert ze me weer.. En nu die advertentie op marktplaats
. Ik ben echt gewoon boos zeg.. Ze zit ook de hele tijd Yuni zwart te maken, dat Bella toch veel mooier en liever is en dat ze o zo blij is dat Yuni niet van haar is.. En nu zegt ze dat Bella meer verdient dan mij. Terwijl ik 10 keer vraag of ik iets met Bella mag doen, maar nee, dat wil ze zelf doen. En dan zeuren dat ik niks met haar doe?! My god! En dat is een 18 jarige.. Ik vind het gewoon echt niet leuk, want we waren echt super vriendinnen
18had het idee dat het om een 12 jarige ging ofzo....
denk dat ze jaloers is omdat jij nu ook een pony hebt...
Hitime schreef:Ik was al bang dat ik wat 'belangrijks' gemist had.![]()