Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:Ome Hans en R hebben toch land genoeg! Gewoon daar mee de groep in in de zomerdag!
madrieka schreef:PeeWij schreef:Ome Hans en R hebben toch land genoeg! Gewoon daar mee de groep in in de zomerdag!
ja maar ik denk dat ik toch geen veulen van sterre wil ik ben er nog niet helemaal uit...
PeeWij schreef:Ik had eigenlijk veel meer versiering verwacht. Met lampjes en zo! Wel leuk bedacht!
PeeWij schreef:madrieka schreef:ja maar ik denk dat ik toch geen veulen van sterre wil ik ben er nog niet helemaal uit...
Als ik mag adviseren, je loopt een risico wat je eigenlijk niet wilt lopen!
PeeWij schreef:Beestjes een beetje kerst! Krijgen ze dan ook een beetje van het kerstdiner? Stukje ree of konijn!
kopenhagen schreef:een veulentje kopen kan ook!
thinkaboutit schreef:nu de pony's nog een kerstmuts op en t is helemaal klaar haha
kopenhagen schreef:gezeliig zo die stalletjes!
madrieka schreef:kopenhagen schreef:een veulentje kopen kan ook!
mss volgend jaar ligt aan mijn gezondheid...
PeeWij schreef:madrieka schreef:mss volgend jaar ligt aan mijn gezondheid...
Je komt maar kijken, ik heb er altijd wel eentje die weg mag!
madrieka schreef:thinkaboutit schreef:nu de pony's nog een kerstmuts op en t is helemaal klaar haha
pony's ...ik heb er maar een hoor drika is een melkgeit![]()
toptoys schreef:Was ik ook weer. Peter, je wilt wel erg graag verkopen, dat ze de geit kan inruilen.....Geiten zijn echt lastpakken!