Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hitime schreef:Dus jij vind dat ik vandaag moet gaan shoppen.
Ik eigenlijk ook.
Hey Shannen
Hitime schreef:Ik moet gaan eten.
Rebeccaa schreef:omg ruth.
Ik maakte me ook al druk wat ik aan moest doen.. Zit nu in een zwarte broek met blauw hempje.. Maar dat hempje lijk ik überbol in. Dus wanneer ik naar beneden ga, doe ik mooi een vest aan
.
__Anouk schreef:Ik verveel me!!!
Zal ik laten zien wat ik van mijn moeder heb gekregen?(uit Jordanië)
bietjuhh schreef:Rebeccaa schreef:omg ruth.
Ik maakte me ook al druk wat ik aan moest doen.. Zit nu in een zwarte broek met blauw hempje.. Maar dat hempje lijk ik überbol in. Dus wanneer ik naar beneden ga, doe ik mooi een vest aan
.
een langen broek???waauttss dats echt warm hoor,, Ik loop hier aan me korte broek met van die bloementjes
met roze BjornBorg Hempje... en net lekker in de zon gelegen anders lijk ik net een melk fles.. gelukkig wordt ik kei snel bruin!
bietjuhh schreef:Rebeccaa schreef:omg ruth.
.
een langen broek???waauttss dats echt warm hoor,, Ik loop hier aan me korte broek met van die bloementjes
met roze BjornBorg Hempje... en net lekker in de zon gelegen anders lijk ik net een melk fles.. gelukkig wordt ik kei snel bruin!
Vanny_ schreef:Ga denk zo toch joggingbroek aantrekken want het is best wel koud in een jurkje + legging
Bedankt Annemijn voor het reageren
Vanny_ schreef:thanks Shan!
M'n broertje is tv aan 't kijken, hoorde 'siliconenpuisten' en ik ging helemaal stuk
Hitime schreef:LOLA EN VIRGINIAAAA.