[HK]Welshpraat

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PeeWij

Re: [HK]Welshpraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 17:47

Yorrie schreef:
vanda's schreef:
Vaker op het bureau liggen Tong uitsteken

Uhh... Da's waar... Bloos Anders krast ie zo over het buro als ik aan het typen ben.

Echtelijke twist, daar bemoei ik me niet mee!
Maar een mooi kloki hoort om je pols Yorrie Cool

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 17:49

Toptoys; dat vind ik ook veels te duur hoor... Heb er best wat geld voor over, maar geen 2600 euro Tong uitsteken

Yordy heeft z'n horloge heel ver voorop z'n pols zitten, als ie dan typt, zit ie elke keer tegen 't bureau. Nu staat ie meestal als bureauklokje opgesteld naast de computer Lachen

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 17:49

toptoys schreef:
Misschien moet hero dan wel weer voor gesteld worden, dat weet ik eigenlijk niet. Dat krijg ik vast wel te horen dan.

Ik zou niet eens schrijven, maar gewoon morgen vroeg Bernice bellen! Pling

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 17:50

Ik ook, schrijven duurt eeuwen...

toptoys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 17:51

Mijn horloge kan gewoon krassen hebben, hoor. En als ik niet meer door het glas kan kijken, koop ik een nieuwe Clown En mijnes krast ook niet als ik typ...... Haha!

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 17:53

Hij krast op het bureau TT Knipoog Maar ik geloof eigenlijk dat dat wel meevalt, het is vooral niet prettig als je elke keer met dat bandje tegen het bureau aan zit te drukken.

Druk in de winkel vandaag?

toptoys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 17:54

Ja, bellen is sneller, maar het werd me aan geraden om te schrijven. Nou nee, eigenlijk zei ik dat ik wel een mailtje zou sturen....en toen zei diegene dat hij met mails niet zo'n goede ervaring had met het stamboek. Vandaar werd het toen schrijven....maar als ik het niet vergeet voor 12.00 bel ik even morgen.

thinkaboutit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 17:55

PeeWij schreef:
thinkaboutit schreef:
waarom moet zoiets geheim blijven??

Vind je de vraag niet een beetje overbodig? Denk zelf eens na! Knipoog

Of zijn wij nu zo slim Clown

nou, vul dat maar voor jezelf in.
af en toe kun je best banketstaaf antwoorden

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 17:56

toptoys schreef:
Ja, bellen is sneller, maar het werd me aan geraden om te schrijven. Nou nee, eigenlijk zei ik dat ik wel een mailtje zou sturen....en toen zei diegene dat hij met mails niet zo'n goede ervaring had met het stamboek. Vandaar werd het toen schrijven....maar als ik het niet vergeet voor 12.00 bel ik even morgen.

Mailen naar Bernice, krijg je altijd antwoord. Heb je haar mailadres niet, PB maar even!

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 17:56

Ik zou gewoon bellen, als je gaat schrijven heb je voor de HK waarschijnlijk nog geen antwoord... Haha!
Mailen met Bernice gaat bij mij ook altijd prima hoor, geen problemen.

toptoys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 17:57

In het begin van de middag wel, nu is het minder druk. Vanavond even langs een klant om dekens te passen......ik hoop dat ze er zelf nu wel uit zijn hoeveel grams ze nu willen......daar hebben ze het al een week over, de een wil dit en de andere weer wat anders Clown

Volgens mij heb haar mail adres wel ergens Peewij.

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 17:58

Van de andere kant zie ik het nut er niet van in. Wie heeft er nu ooit verzonnen dat een Welshje goedgekeurd moet zijn? Ons moederstamboek namelijk niet! *LOL*

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 18:02

toptoys schreef:
In het begin van de middag wel, nu is het minder druk. Vanavond even langs een klant om dekens te passen......ik hoop dat ze er zelf nu wel uit zijn hoeveel grams ze nu willen......daar hebben ze het al een week over, de een wil dit en de andere weer wat anders Clown

Volgens mij heb haar mail adres wel ergens Peewij.

Hmm oke, maar het hoeft ook niet perse druk te zijn als er maar mensen komen die wat kopen...

Fijn zulke klanten Haha! Nou ja, als ze dan uiteindelijk maar een deken kopen Knipoog

thinkaboutit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 18:05

PeeWij schreef:
Van de andere kant zie ik het nut er niet van in. Wie heeft er nu ooit verzonnen dat een Welshje goedgekeurd moet zijn? Ons moederstamboek namelijk niet! *LOL*

nou,als je het er niet mee eens bent, moet je gewoon, als je ooit een hengst zou kopen, hem niet voor de keuring doen.
probleem opgelost lijkt mij.
er zijn ook mensen die het nut er wel van inzien en wel graag met hun jonge hengst naar de hengstenkeuring gaan.
heeft iedereen wat ie wil

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 18:10

thinkaboutit schreef:
PeeWij schreef:

nou,als je het er niet mee eens bent, moet je gewoon, als je ooit een hengst zou kopen, hem niet voor de keuring doen.
probleem opgelost lijkt mij.
er zijn ook mensen die het nut er wel van inzien en wel graag met hun jonge hengst naar de hengstenkeuring gaan.
heeft iedereen wat ie wil

Kijk dit is nu precies wat ik bedoel met ZIJN WIJ NU ZO SLIM!!!!! De Welshstamboeken behoren te werken naar de regels van het moederstamboek! Je snapt het dus gewoon echt niet!
Ik wil best met je in discussie treden, maar lees je dan eerst even de PVE regelementen omtrent stamboeken en de regelementen waaraan een Welshstamboek moet voldoen volgens het moederstamboek!

thinkaboutit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 18:14

ohohoh, jij denkt dat ik er nix van weet.
ik snap niet waarom jij steeds moet doen alsof jij alleen verstand ervan hebt.
je moet goed lezen wat ik schrijf.
jij bent er tegen. zeg ik: dan moet je geen hengst mee nemen.maar die heb je waarschijnlijk nieteens.
er zijn ook mensen die wel het nut van een hk inzien en met plezier hun hengst daar voorstellen.
daar hoef jij toch niet zo dom over te oordelenl
alsof jij alles van de welsh weet
kom op zeg
wat denk je wel

thinkaboutit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 18:16

en daarbij, ik wil er helemaal niet met je over in discussie
het enige wat ik duidelijk probeer te maken is wat ik hierboven zeg: dat er ook mensen zijn die er anders over denken.
ik snap niet dat jij dan telkens opnieuw zulke opmerkingen erover maakt.
misschien ligt het aan mij en bedoel je het niet zo,maar bij mij komt het een beetje rot over

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 18:16

thinkaboutit schreef:
kom op zeg
wat denk je wel

Mensen die reageren in een topic genaamd Rakker de Penny pony :? die moet ik serieus nemen.
Meisje ga met je barbies spelen!

thinkaboutit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 18:18

PeeWij schreef:
thinkaboutit schreef:
kom op zeg
wat denk je wel

Mensen die reageren in een topic genaamd Rakker de Penny pony :? die moet ik serieus nemen.
Meisje ga met je barbies spelen!

ohohoh, wat een trieste opmerking zeg. wat wil je hiermee bereiken??

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 18:19

toptoys schreef:

Ik zou pas gaan om te passen als de klant er zelf uit is wat hij wilt!

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 18:19

thinkaboutit schreef:
jij bent er tegen. zeg ik: dan moet je geen hengst mee nemen.maar die heb je waarschijnlijk nieteens.
er zijn ook mensen die wel het nut van een hk inzien en met plezier hun hengst daar voorstellen.
kom op zeg
wat denk je wel

Niemand weet alles. En idd een hengst heeft ie nog niet, je kunt namelijk als fokker niet zelf van te voren bepalen wat je merrie gaat brengen.
Zo dom is zn reactie trouwens niet eens, want in Engeland hebben ze geen goedkeurings Systeem.Het geen dat veel eerlijkers, want daar gaat nm ook alles zonder catalogus Knipoog
Ow en voor je begind te roepen:ik heb wel een goedgekeurde hengst.

thinkaboutit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 18:23

maverick schreef:
thinkaboutit schreef:
kom op zeg
wat denk je wel

Niemand weet alles. En idd een hengst heeft ie nog niet, je kunt namelijk als fokker niet zelf van te voren bepalen wat je merrie gaat brengen.
Zo dom is zn reactie trouwens niet eens, want in Engeland hebben ze geen goedkeurings Systeem.Het geen dat veel eerlijkers, want daar gaat nm ook alles zonder catalogus Knipoog
Ow en voor je begind te roepen:ik heb wel een goedgekeurde hengst.

het is ook prima dat mensen tegen het systeem of wat dan ook zijn. ik denk ook dat er wel dingen anders kunnen.
ik wil alleen duidelijk maken dat er ook mensen zijn die wel graag hun hengst voor stellen en die wel graag een goed gekeurde hengt willen hebben.
dat is het enige wat ik probeer duidelijk te maken.
en inderdaad,, niemand weet alles, dat ben ik helemaal met je eens.
hoe heet jou hengst?

toptoys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 18:24

Dank je PeeWij voor het adres. als ik te laat ben om te bellen, mail ik morgen even.

Die afspraak over die dekens heb ik ander halve week geleden gemaakt, ze zullen er nu toch wel uit zijn... Bloos

thinkaboutit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 18:25

en nogmaals, peewij: het is niet mijn bedoeling om je persoonlijk aan te vallen.
alleen gun andere mensen een andere kijk op dingen en val niet meteen aan als iemand hier iets plaatst wat jou niet aanstaat.

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 18:26

Zou je zeggen hè... Ik let daar eigenlijk nooit zo heel erg op als ik een deken koop, voel meestal gewoon hoe dik ie voelt Haha! *is dit heel onprofessioneel?!!*