Yorrie schreef:vanda's schreef:Vaker op het bureau liggen
Uhh... Da's waar...Anders krast ie zo over het buro als ik aan het typen ben.
Echtelijke twist, daar bemoei ik me niet mee!
Maar een mooi kloki hoort om je pols Yorrie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yorrie schreef:vanda's schreef:Vaker op het bureau liggen
Uhh... Da's waar...Anders krast ie zo over het buro als ik aan het typen ben.
toptoys schreef:Misschien moet hero dan wel weer voor gesteld worden, dat weet ik eigenlijk niet. Dat krijg ik vast wel te horen dan.
PeeWij schreef:thinkaboutit schreef:waarom moet zoiets geheim blijven??
Vind je de vraag niet een beetje overbodig? Denk zelf eens na!![]()
Of zijn wij nu zo slim
toptoys schreef:Ja, bellen is sneller, maar het werd me aan geraden om te schrijven. Nou nee, eigenlijk zei ik dat ik wel een mailtje zou sturen....en toen zei diegene dat hij met mails niet zo'n goede ervaring had met het stamboek. Vandaar werd het toen schrijven....maar als ik het niet vergeet voor 12.00 bel ik even morgen.
toptoys schreef:In het begin van de middag wel, nu is het minder druk. Vanavond even langs een klant om dekens te passen......ik hoop dat ze er zelf nu wel uit zijn hoeveel grams ze nu willen......daar hebben ze het al een week over, de een wil dit en de andere weer wat anders![]()
Volgens mij heb haar mail adres wel ergens Peewij.
PeeWij schreef:Van de andere kant zie ik het nut er niet van in. Wie heeft er nu ooit verzonnen dat een Welshje goedgekeurd moet zijn?Ons moederstamboek namelijk niet!
thinkaboutit schreef:PeeWij schreef:Van de andere kant zie ik het nut er niet van in. Wie heeft er nu ooit verzonnen dat een Welshje goedgekeurd moet zijn?Ons moederstamboek namelijk niet!
nou,als je het er niet mee eens bent, moet je gewoon, als je ooit een hengst zou kopen, hem niet voor de keuring doen.
probleem opgelost lijkt mij.
er zijn ook mensen die het nut er wel van inzien en wel graag met hun jonge hengst naar de hengstenkeuring gaan.
heeft iedereen wat ie wil
thinkaboutit schreef:ohohoh, jij denkt dat ik er nix van weet.
kom op zeg
wat denk je wel
PeeWij schreef:thinkaboutit schreef:ohohoh, jij denkt dat ik er nix van weet.
kom op zeg
wat denk je wel
Mensen die reageren in een topic genaamd Rakker de Penny pony :? die moet ik serieus nemen.
Meisje ga met je barbies spelen!
toptoys schreef:In het begin van de middag wel, nu is het minder druk. Vanavond even langs een klant om dekens te passen......ik hoop dat ze er zelf nu wel uit zijn hoeveel grams ze nu willen......daar hebben ze het al een week over, de een wil dit en de andere weer wat anders![]()
thinkaboutit schreef:ohohoh, jij denkt dat ik er nix van weet.
ik snap niet waarom jij steeds moet doen alsof jij alleen verstand ervan hebt.
je moet goed lezen wat ik schrijf.
jij bent er tegen. zeg ik: dan moet je geen hengst mee nemen.maar die heb je waarschijnlijk nieteens.
er zijn ook mensen die wel het nut van een hk inzien en met plezier hun hengst daar voorstellen.
daar hoef jij toch niet zo dom over te oordelenl
alsof jij alles van de welsh weet
kom op zeg
wat denk je wel
maverick schreef:thinkaboutit schreef:ohohoh, jij denkt dat ik er nix van weet.
ik snap niet waarom jij steeds moet doen alsof jij alleen verstand ervan hebt.
je moet goed lezen wat ik schrijf.
jij bent er tegen. zeg ik: dan moet je geen hengst mee nemen.maar die heb je waarschijnlijk nieteens.
er zijn ook mensen die wel het nut van een hk inzien en met plezier hun hengst daar voorstellen.
daar hoef jij toch niet zo dom over te oordelenl
alsof jij alles van de welsh weet
kom op zeg
wat denk je wel
Niemand weet alles. En idd een hengst heeft ie nog niet, je kunt namelijk als fokker niet zelf van te voren bepalen wat je merrie gaat brengen.
Zo dom is zn reactie trouwens niet eens, want in Engeland hebben ze geen goedkeurings Systeem.Het geen dat veel eerlijkers, want daar gaat nm ook alles zonder catalogus![]()
Ow en voor je begind te roepen:ik heb wel een goedgekeurde hengst.