sunnymay schreef:....Ik heb altijd al gezegd, dat ik nog een mooie aparte kleur pony erbij wil hebben.
Een eigen fokprodukt is natuurlijk helemaal geweldig, maar ik denk dat er uit mijn Magnolia, niet zo snel een apart kleurtje zal komen.....
@ uryanne: Ik heb niet gezegd dat ik persee een aparte kleur wil fokken.
Ik weet dat een goed paard geen kleur heeft! Zelf was ik nooit weg van vos, maar merendeel is bij mij thuis altijd vos geweest.
Zowieso wil ik meer halslengte. Moeder Mertensia heeft dat al wat meer dan Magnolia zelf.
Het is ook zo, dat ik zeker punten aan de pony wil verbeteren. Ik ben wel erg blij met haar koppie, daar wil ik niet op achteruit gaan.
Diane_Basje schreef:Het veulen is dus voor jezelf. Dan is het nog de vraag wat je wilt verbeteren aan je merrie en wat je doel met het veulen is. Genoeg keuze denk ik. Succes ermee!
In principe is het veulen voor mezelf. We hebben er de ruimte voor. Ik vind het erg leuk als ze naar de keuring gaat en voor de fok. Niet persee de sport in.
@Melanie: Axel vind ik ook zo'n mooi dier! Maar aangezien die dit jaar in Duitsland staat, is dat misschien een optie voor een ander jaar, als ze hem dan niet opnieuw heeft uitgeleend 
Serock Fairy Arwr is ook erg ruig. Heb hem nog niet IRL gezien.
@ dadabo: Ik zal eens spieken op je site naar je blue roan hengst!
Spannend, je Aladdin merrie door WW laten dekken en dan door naar Zwitserland.
Jenny had het dus over jou merrie.