Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Repeat schreef:ik 22 december -.-
Camera wat voor camera krijg je?

Repeat schreef:Jesse Mccartney heeft gewoon zulke mooie nummers
. Vind z'n liedjes ook niks haha. WiskyBokjes schreef:Was erg gezelligEerst gingen we ruilen bij Heidie (Henj@bokt), heb toen op haar Fjord Jordy gereden
Daarna naar de stal van kris geweest (kris@bokt), heb op up gereden van 1.86mdaarna zijn we naar demo lange teugelen geweest en heb met pony Capriola gedaan van Regine@bokt
was super leuk!!

bietjuhh schreef:Jepzz.. We willen zijn manen gaan kortwieken
Gelukkig blijf je van z'n voorpluk af haha... wou dat die van Bandit ook zo lang was joh. Zijn manen zijn wel lang maar die worden altijd getrokken zodat een stukje van z'n hals zichtbaar blijft. Ik doe nooit wat aan z'n voorpluk, soms invlechten, vind het zo zonde als het wordt geborsteld ofzo. Manen kam ik haast nooit, heel af en toe anti-klit erop en met zo'n speciale borstel die geen haren meeneemt eroverheen. Eigenlijk doe ik er zo min mogelijk aan (ben er heel zuinig op
). Golan schreef:Ik ga echt iets leuks doenGolan heeft net nieuwe ijzers en nu ga ik de oude roze verven en op me kamer hangen
Zilver of goud is ook leuk, ik heb er ook 4 voor m'n raam staan.Silfanoo schreef:Vandaag schaamde ik me best wel, waren dressuur wedstrijden op stal. Allemaal ZZ hele mooie paarden enz. Zie je mij zo lopen tussen die paarden, met zo'n klein vies nat pony'tje xD
. En ben er trots op.
Grappig. Maar gelukkig had ik nog wat 'leuks' aan en het kwam goed haha...

Vanny_ schreef:Iedereen gelijk stil als ik kom.

Heb blokuur gym en dan tandarts en 's avonds naar school... lijk wel gek (heb beroepenvoorlichting). Kan daarom ook niet naar Bandit, heb gehoord dat ie de laatste tijd nogal hyper is. Vanny_ schreef:Hoezo Cynt? Niet dat morgen voor mij ook een leuke dag wordt hoor.Heb blokuur gym en dan tandarts en 's avonds naar school... lijk wel gek (heb beroepenvoorlichting). Kan daarom ook niet naar Bandit, heb gehoord dat ie de laatste tijd nogal hyper is.
ja daar blijf je altijd aan denken he...

Repeat schreef:Ben ik weer
Jongens zijn raar, de ene keer willen ze niks met je te maken hebben en de andere keer doen ze poeslief!