vanda's schreef:Inderdaad, hang dat soort dingen nooit aan de grote klok er kan nog héél veel gebeuren voor februari...
Dit is toch anders wel een klokje waar ik het aan wil hangen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vanda's schreef:Inderdaad, hang dat soort dingen nooit aan de grote klok er kan nog héél veel gebeuren voor februari...
toptoys schreef:Ik durf het al gewoon te zeggen, nemen niks mee naar de HK![]()
Ik ga wel een brief naar de nwpcv sturen of hero met de nieuwe regeling weer stamboek hengst kan worden. Hij is wel goed gekeurd, maar heeft nooit afstammelingen laten zien. Dat hoeft nu niet meer, dus kan hij toch van basisboek weer naar stamboek?
Yorrie schreef:Mooi klokje?! Nee man, veel te patserig...
thinkaboutit schreef:waarom moet zoiets geheim blijven??
vanda's schreef:Hij is niet zo heel erg dik toch? Dat vind ik ook lelijk...
Ben voor mezelf fan van de Swatch Skin collectie, lekker plat
PeeWij schreef:Yorrie schreef:Mooi klokje?! Nee man, veel te patserig...
Ik dacht mooi klokje voor in de autobranche!
toptoys schreef:horloges.....maakt me niks uit, als er maar een dicht bandje aan zit. Anders ben ik ze eeuwig kwijt! Dus keus uit meestal één
Yorrie schreef:Die van Peter vink te patserig... En ik heb liever niet zo'n lederen bandje.
PeeWij schreef:Ik vind deze Breitling navitimer helemaal geweldig, maar als ik deze koop, schiet Eefje me af!Kost met lerenband maar € 2650,=
Yorrie schreef:PeeWij schreef:Ik vind deze Breitling navitimer helemaal geweldig, maar als ik deze koop, schiet Eefje me af!Kost met lerenband maar € 2650,=
Da's toch niet zo heel erg duur voor een mooi klokkie? Mijn vader heeft er één die 'm een paar jaar geleden Fl. 8.000,- kostte...
PeeWij schreef:Yorrie schreef:
Da's toch niet zo heel erg duur voor een mooi klokkie? Mijn vader heeft er één die 'm een paar jaar geleden Fl. 8.000,- kostte...
Dan mag jij 2 december Eveline uitleggen waarom ze me een Breitling had moeten geven voor mijn verjaardag!
vanda's schreef:Vaker op het bureau liggen