Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buster schreef:Diane_Basje schreef:@melanie, volgens mij is de vader van mijn pony toen op de HK geweest. Heb wel het plaatje uit het hengstenboek en een foto van janneke de rade en een plaatje uit een hengstadvertentie, maar er is verder weinig over te vinden. Als het goed is was hij in '95 op de HK, hij was toen 6 jaar oud. Het gaat om Penwisg Draig Du (v. Twyford Panache), volle broer van Penwisg Draig Tan. hij is zwart.
Slechte foto (lang geleden foto gemaakt van foto uit hengstenboek), maar als het goed is, is dit wat je zoekt:
Penwisg Draig Du op de HK...
Diane_Basje schreef:Dank je voor het zoeken. Deze foto heb ik idd. Ik wist alleen niet welk jaar het was, kwam er nu achter dat het 95 was, dus vroeg me af of er mensen dat jaar foto's hadden gemaakt en die misschien nog hadden. Maar iig bedankt!
AniekR schreef:Naar mijn weten is het ElegantMaar leuk om die oude beelden te zien.
Hier altijd veel Czardas nakomelingen op m'n pad gehad.
En 1995 was ik er nog niet bij op de hengstenkeuring. Denk dat het sowieso lastiger wordt, omdat toen nog analoog geschoten werd. Dan moet er al iemand in een archief duiken gok ik
sunnymay schreef:Ik heb altijd al gezegd, dat ik nog een mooie aparte kleur pony erbij wil hebben.
Een eigen fokprodukt is natuurlijk helemaal geweldig, maar ik denk dat er uit mijn Magnolia, niet zo snel een apart kleurtje zal komen.