mt t-shirt eronder Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mt t-shirt eronder 
WILJULLIENOOITMEERKWIJT
KUSS
. Maarja ben al hele tijd niet meer geweest en meestal is het achteraf wel leuk... het zal wel rustig zijn omdat het geen weekend is.
:D
woow die kan hard zeg, ze kan harder dan een haflinger van 1.53 en harder dan een welsh van 1.20 niet normaal meer zeg ik hoefde alleen maar te zeggen: ja! kom op! whoeeem en weg was ze

Als er les was, was ik de enigste die reed
Seni schreef:bij ons is het ook slecht weer, maar ben wel in de regen een prachtig leuke buitenrit gaan maken, ik ben er zelfs achtergekomen dat mijn pony klaar is voor Duindigtwoow die kan hard zeg, ze kan harder dan een haflinger van 1.53 en harder dan een welsh van 1.20 niet normaal meer zeg ik hoefde alleen maar te zeggen: ja! kom op! whoeeem en weg was ze
? WiskyBokjes schreef:Marije is er weer
net een leerzame theorie gehad
We waren meet met zijn 3enAls er les was, was ik de enigste die reed

Seni schreef:bij ons is het ook slecht weer, maar ben wel in de regen een prachtig leuke buitenrit gaan maken, ik ben er zelfs achtergekomen dat mijn pony klaar is voor Duindigtwoow die kan hard zeg, ze kan harder dan een haflinger van 1.53 en harder dan een welsh van 1.20 niet normaal meer zeg ik hoefde alleen maar te zeggen: ja! kom op! whoeeem en weg was ze

heb dus de rest verder geraced met 1 halve beugel
maar de 2de race was echt prachtig die benen onder je rennend, en die kracht die ze gebruikt, prachtig machtig. ik kon de persoon achter me allene niet schoon laten die zat later letterlijk overal onder de moddervlekken
zelfs het hoofd van haar welsh ik zal morgen foto's maken dan gaan we weer, die welsh is ook prachtig en die nek is WOW
prachtige ervaring hoor
) 
en beide waren dus ook niet meer terug te krijgen, dus dan blijft er de enigste opsie over (er zat een drukke auto weg voor ons) hangen aan het bit :S aangezien het pad niet breed genoeg was om een volte te maken of uberhaupt iets in die trant.. maar nu ik Amber op touwhalster wil gaan rijden gaat het wel al beter en de One-rein-stop ga aanleren