en haar zoon:Zomerdijks Viking

En daar weer een zoon van: (Uit een volle zus van Vlonderzichts Harm)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
regtur schreef:Westernfreak schreef:De pony met de grijze manen in de link is ook een kleinzoon van Ubbo.
Was die als veulen op de Dragonshow?
joostvangestel schreef:In mijn beleving is Fabris ook duidelijk vos. Ik twijfel alleen omdat die staart zo donker is. Hij heeft 4 witte benen, dus daar is het ook wat moeilijker aan te zien, maar de benen worden in ieder geval ook niet donkerder boven de aftekeningen. Overigens zullen zijn nakomelingen het wel laten weten. Als er een bruine of een valk uit een vos of palomino komt, is het denk ik wel duidelijk. Als niet dat zal hij genetisch toch wel echt een vos zijn. Op zichzelf vind ik dat niet eens zo boeiend.
Pepper vind ik qua type niet zo'n heel rare merrie, past in principe ook wel binnen dat wat in de jury instructies staat. Haar hoofd is misschien het grootste vraagteken, aan de andere kant past het wel bij de merrie.
joostvangestel schreef:Pepper vind ik qua type niet zo'n heel rare merrie, past in principe ook wel binnen dat wat in de jury instructies staat. Haar hoofd is misschien het grootste vraagteken, aan de andere kant past het wel bij de merrie.
Diane_Basje schreef:@melanie, volgens mij is de vader van mijn pony toen op de HK geweest. Heb wel het plaatje uit het hengstenboek en een foto van janneke de rade en een plaatje uit een hengstadvertentie, maar er is verder weinig over te vinden. Als het goed is was hij in '95 op de HK, hij was toen 6 jaar oud. Het gaat om Penwisg Draig Du (v. Twyford Panache), volle broer van Penwisg Draig Tan. hij is zwart.