Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bietjuhh schreef:weetje wel hoeveel werk die manen van hem zijn elken dag kammen word je ook crazy van er zit nu mega veel vlechten in..

Golan schreef:hee nathalie had je mijn mailtje gekregen?
Cynn_x schreef:bietjuhh schreef:weetje wel hoeveel werk die manen van hem zijn elken dag kammen word je ook crazy van er zit nu mega veel vlechten in..
Je gaat ze toch niet iedere dag heel uitgebreid kammen?
Waarom geen vlecht erin, en die erin houden voor een paar dagen?
Veel makkelijker dan iedere dag maar heel uitgebreid kammen, dan heb je zometeen geen manen meer over.
wil geen manen over houden maar vlechten vind smurf lelijk dus dan gaat die sago worden en hellemaal als ze hem gaan uitlachen omdat die vlechtjes in heeft.. mmhh ik gooi er Liter Antiklit in en hoef paar dagen alleen harde borstel er over te gooieen
Silfanoo schreef:Golan schreef:hee nathalie had je mijn mailtje gekregen?
Mailtje?
Nee?
_R_G_ schreef:ik hoe een vlecht van lieke 2 weken er in kam ik ze uit en gaat er weer een nieuwe in heel simpel en ze groeien er ook heel hard van
bietjuhh schreef:_R_G_ schreef:ik hoe een vlecht van lieke 2 weken er in kam ik ze uit en gaat er weer een nieuwe in heel simpel en ze groeien er ook heel hard van
daarom wil ik dus geen vlechten
en dan blijven ze eigelijk ook weel heel tijd mooi.. 

bietjuhh schreef:Cyn snap dat danwil geen manen over houden maar vlechten vind smurf lelijk dus dan gaat die sago worden en hellemaal als ze hem gaan uitlachen omdat die vlechtjes in heeft.. mmhh ik gooi er Liter Antiklit in en hoef paar dagen alleen harde borstel er over te gooieen

Cynn_x schreef:bietjuhh schreef:Cyn snap dat danwil geen manen over houden maar vlechten vind smurf lelijk dus dan gaat die sago worden en hellemaal als ze hem gaan uitlachen omdat die vlechtjes in heeft.. mmhh ik gooi er Liter Antiklit in en hoef paar dagen alleen harde borstel er over te gooieen
Een hengstenvlecht misschien... naja, ik zeg niks meer. Jouw keuze..
Repeat schreef:Ben ik weer, gegeten en wel
gezellig dat je er weer bent net lekker Loempia gegeten ook zo lekker ga van de week lasangne maken
loempia
dat is zooooooo lekker he!

Silfanoo schreef:Anne ziet er leuk uit!
Heb je hem scherper gemaakt? Of contrast omhoog gedaan? Heeft een leuk effect!
Repeat schreef:Biancaloempia
dat is zooooooo lekker he!
en lasagna ook![]()
Jij weet wel wat lekker is zeg
edit: typfout
Cynn_x schreef:Waarom noemen jullie hem eigenlijk Smurf dan?