Ik ben er bang voor dat er op de rug en kont wat blijft hangen. Het begint nu om de ogen. Als het niet toegestaan is, is het makkelijk. Bedankt! (Zag overigens vorig jaar geschoren veulens, vandaar de vraag. Zou je dan gediskwalificeerd moeten worden?)
Niet toegestaan maar wordt uiteraard wel gedaan. En ja, ik zou het ook bij een mega behaarde doen. En dan wel goed van te voren. In jouw geval zou ik denk ik gewoon afwachten, als hij nu al begint met verharen, je hebt nog even!
Ik doe het liever niet. Maar half wel of half niet verhaard oogt ook niet. Ik ga ook op vakantie tot begin juli en daarna scheren is te laat. Hopelijk komt hij er snel door. Zal allemaal wel loslopen
Zo hier heeft onze Lynn het met Tosca's Paco dik in de pokket; Kringkampioentje in de AB/B dressuur. Gister reed ze weer 220pnt heeft nu 5selecties op nr 1 gestaan en alles boven de 200pnt gereden En dit kreeg ze als commentaar; Dat is toch gewoon super gaaf!... Onze Naomi met DGR Janet reed 2 proeven,voor de eerste kreeg ze 184,5pnt en bij de 2e proef 203,5pnt Die heeft nog altijd véél te veel spanning en daardoor vind ze dat ze geen klik heeft met Janet.. (daarom te koop aangeboden).2e Proef was ook stukken beter;
Chantalll
Geplaatst: 12-06-17 14:29
Supergaaf !!!! Vivana ! gefeliciteerd.
Hier een topweekend gehad. Boven alle verwachtingen.
Afgelopen zaterdag afgereisd naar Wezep naar de Welsh B Club Jubileumshow.
Mikado TC v. Cadlanvalley Landlord werd 4de in zijn reeks ... de dappere strijder ! de echte ienimini tussen de rest wist zich door zijn enorme rasuitstraling, topbeweging etc etc op te waarderen tussen de echt imense hengstveulens leek het wel naar een 4de plaats van de 7. Nieuwe eigenaren supertevreden en ik ook dik tevreden.
Dan onze Daira TC, mijn allereerste eigen fokproduct. Vorig jaar terug gekocht in niet zo´n zeer nette staat om het maar netjes te houden heeft me zoveel dankbaarheid geuit gisteren ! wat is het toch fijn als ze zich zo naar je uiten.
Daira TC v. Alex Dai m. Lakeway´s Glorious Hazel alias Onze Schimpie (keur' m.v. Warmwell Pageboy
Ze werd 1ste in haar rubriek, Reserve Volwassen Kampioen en daarna ook nog Reserve Dag Kampioen ! Zo trots op deze meid.
Vannacht is de laatste geboren Een merrietje uit onze stermerrie Powys Faith. Onze trots! Scheerdonk's Fenne! (Springlane Symphony x Rhydyfelin Story Een dag om niet te vergeten
Lees het zo terug en lijkt net of ik Chantalll negeer. Dat is niet de bedoeling. Heb het via fb al gefeliciteerd. Pony's zagen er super uit op de show! Nogmaals gefeliciteerd Chantalll
Mensen van hier nog naar de WPCV show geweest dit weekend?
Hier helaas geen veulentjes foto's om te spammen dit jaar. Wel mijn 3-jarige merrie lekker aan het trainen voor de keuring, die is al over 2 weken! Ze staat nu een beetje op rantsoen, iets teveel gras hihi Gaan er nog meer naar de keuring op 1 juli in Bunschoten?