Oké. 
4e uur Wiskunde. En nieuwe leraar, zo ineens (voor één hoofdstuk) en ik zit op de plek van annemarie, en zij dus op mijn plek. Dus.. gingen we spelletje maken. Zij reageerde op Rebecca, en andersom ik op Annemarie. 
En achter ons zitten 4 jongens, en voor ons Frederiek en Marlien..
En steeds naar de jongens; Ik vind je leuk, dat weet je toch schatje? 
En ik had nagellak,. ging ik op iedereen ze rekenmachine roze hartjes erop maken (met nagellak dus) en annemarie mijn nagels lakken.
Oké, vet leuk. 
Toen Levensbeschouwing, en frederiek deed alsof ze mijn shirtje naar beneden trok (you know..) en ik sloeg haar voor de grap. En toen zei ze zo; OOOH NU GA IK 'M ECHT NAAR BENEDEN TREKKEN dus ik zo; AAAAAAAAAAAH!!
Rondjes rennend door de klas natuurlijk, zij er achteraan. En iemand anders die rende ook achter iemand anders aan, dus lekker vol.
En we bleven maar rennen, en de lerares kwam ondertussen al en keek a 5 minuten.. xD Nou keihard lachen natuurlijk. Ik vest kei dicht gedaan en alles
en toen aan't einde knalde ik op een tafel zo voorover hangend, en zij ging zo op mij hangen (ja lekker fout ja. xD) en toen moest ik zò hard lachen, en zij ook, en toen zei de lerares dat we dát maar thuis moesten doen als we daar behoefte aan haddden, nou echt. Ik ging stuk.. xD Toen moesten we een poster maken over joden. Ik doe samen met Annemarie, maar Frederiek wist niet of ze samen wóu werken met Marlien.
En toen vroeg de lerares of ze het al wist; zegt ze echt zo: eh.. ik ben nog even aan het denken. 
En de lerares zo uitdrukkelijk gezegd; ALLEEN OF MET ZE 2EN
Dus ik zo; mag je ook met ze 3'en? 

Toen gingen we make-uppen, en dat doen we elke les onder levo, dus lerares niet zo blij..
En toen gingen we steeds liedjes zingen, die je op de basisschool leert..
Naja, dat kinda oliebol. En toen zei zo'n jongen dat we dik waren ofzo. xD [voor de grap] en ik zo; JE MAAKT ME ZWAAR DEPRESSIEF 
En toen zei de lerares zo; Nou dat valt wel mee geloof ik zo.. 
En annemarie zo; NEE DAT IS NIET ZO DAT DOET PIJN DIEP IN JE HART
Zegt lerares zo: Nah, valt niet zo op dan bij jullie. 
En ik zo; Maar het zit heeul diep. 
En toen zo; Ooh, het snijd door je ziel? 
en was de les afgelopen, wij willen in de pauze altijd in dat lokaal klöten, maarja dat mocht niet. Want ik zei net bij iets; Ja daar moet ik ff over nadenken xD(of ik de volgende les minder hyper was.) En toen zei ze dat we niet in t lokaal mochten blijven. Ik zo; Volgende week wel?
Zij zo; Moet ik ff over nadenken

En in de pauze dus naar de wc's, waren we alleen, alle 4 haren los, headbangen, liedjes zingen, make-uppen, gek doen. En toen kwam er een leraar aan die je altijd weg stuurt, dus zij 3 rennen weg; SHIIIIIIT *naam leraar* en ik sta heel droog m'n handen af te drogen?
En toen Frans, was conciërge want lerares kwam pas na de helft van de les. En wij steeds zingen en niks doen, en toen viel ik met m'n bek (au) op m'n stoel.
En toen zei Lay (Ik zeg altijd dat ik verliefd op hem ben); Rebecca je moet foundation gebruiken, je hele hoofd zit onder de puisten
Ik zo; Nou en jij gebruikt gewoon teveel, hoe kom je anders aan die bruine huid van je?
(Hij is afrikaans.. ofzo)
En steeds zingen, en concïerge werd helemaal gek xD
Kwam de lerares, wouden we voor de klas zingen
ghehe. En dat mocht. 
Nou oké, het klinkt heel stom
maar echt, m'n buik doet keiveel pijn van 't lachen. xD