Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Oké, vet leuk. 
En we bleven maar rennen, en de lerares kwam ondertussen al en keek a 5 minuten.. xD Nou keihard lachen natuurlijk. Ik vest kei dicht gedaan en alles
en toen aan't einde knalde ik op een tafel zo voorover hangend, en zij ging zo op mij hangen (ja lekker fout ja. xD) en toen moest ik zò hard lachen, en zij ook, en toen zei de lerares dat we dát maar thuis moesten doen als we daar behoefte aan haddden, nou echt. Ik ging stuk.. xD Toen moesten we een poster maken over joden. Ik doe samen met Annemarie, maar Frederiek wist niet of ze samen wóu werken met Marlien.
En toen vroeg de lerares of ze het al wist; zegt ze echt zo: eh.. ik ben nog even aan het denken. 

En toen gingen we steeds liedjes zingen, die je op de basisschool leert..
Naja, dat kinda oliebol. En toen zei zo'n jongen dat we dik waren ofzo. xD [voor de grap] en ik zo; JE MAAKT ME ZWAAR DEPRESSIEF 

Zij zo; Moet ik ff over nadenken
En toen zei Lay (Ik zeg altijd dat ik verliefd op hem ben); Rebecca je moet foundation gebruiken, je hele hoofd zit onder de puisten
(Hij is afrikaans.. ofzo)

en een beetje sinasappelsap & dan pureren) Alleen ik dacht dat we die liga daarvoor nog hadden, maar die hadden we niet meer.
En de banaan had ik al gepureerd.
Dus die zit nu lekker ranzig in een bakje. Ik wil liga!

!

) herken ik ergens van... betekent toch DNA?
, maar hij wilde niet loslaten. Kop in de lucht en kort lopen, dus heb maar lang & laag gereden want dan zet ie iig niet z'n onderhals er elke keer op want die willen we juist weg hebben.
nou ik anders wel!) en op de terugweg had ik super erge tegenwind, heel grappig als je dan 3 kwartier erover doet om naar huis te gaan
.
Waren nog een paar andere stukken in de straat weggegraven, m'n broertje zag het gebeuren en heb natuurlijk z'n bek niet opengetrokken. Nou als ik thuis was had ik wel even niet heel erg vriendelijk gevraagd waar ze mee bezig waren?
echt zo raar. En dat ze in januari een brief hadden verstuurd dat ze stukken grond zouden uitgraven voor een onderzoek ofzo omdat er iets in de planten zou zitten, weet ik veel. Nou heel die brief hier niet gezien maargoed... buurvrouw hier zei ook al dat ze die hele brief was vergeten en weggegooid omdat het echt niet duidelijk erop stond dat het zo belangrijk was. Door de hele straat zijn allemaal stukken voor de huizen enzo weggegraven echt heel lelijk is het gedaan.
. Ik zei nog tegen zo'n vent van kan je die wagen niet ff opzij zetten, ik moet er langs *arro blik* maar hij kon blijkbaar geen Nederlands ofzo 

(dat ik weg ben)