[HK]Na veel praten komt ie vanzelf, hier is WP 11!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bolivia

Re: [HK]Na veel praten komt ie vanzelf, hier is WP 11!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 16:58

Zijn jullie vrijdag nou eigenlijk gegaan? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 16:59

wtf, mijn moeder besluit om nú te gaan shoppen. :')

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:00

Shop ze :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:01

Oké. _O-
4e uur Wiskunde. En nieuwe leraar, zo ineens (voor één hoofdstuk) en ik zit op de plek van annemarie, en zij dus op mijn plek. Dus.. gingen we spelletje maken. Zij reageerde op Rebecca, en andersom ik op Annemarie. :+
En achter ons zitten 4 jongens, en voor ons Frederiek en Marlien..
En steeds naar de jongens; Ik vind je leuk, dat weet je toch schatje? :')
En ik had nagellak,. ging ik op iedereen ze rekenmachine roze hartjes erop maken (met nagellak dus) en annemarie mijn nagels lakken. :') Oké, vet leuk. :')
Toen Levensbeschouwing, en frederiek deed alsof ze mijn shirtje naar beneden trok (you know..) en ik sloeg haar voor de grap. En toen zei ze zo; OOOH NU GA IK 'M ECHT NAAR BENEDEN TREKKEN dus ik zo; AAAAAAAAAAAH!!
Rondjes rennend door de klas natuurlijk, zij er achteraan. En iemand anders die rende ook achter iemand anders aan, dus lekker vol. :') En we bleven maar rennen, en de lerares kwam ondertussen al en keek a 5 minuten.. xD Nou keihard lachen natuurlijk. Ik vest kei dicht gedaan en alles :') en toen aan't einde knalde ik op een tafel zo voorover hangend, en zij ging zo op mij hangen (ja lekker fout ja. xD) en toen moest ik zò hard lachen, en zij ook, en toen zei de lerares dat we dát maar thuis moesten doen als we daar behoefte aan haddden, nou echt. Ik ging stuk.. xD Toen moesten we een poster maken over joden. Ik doe samen met Annemarie, maar Frederiek wist niet of ze samen wóu werken met Marlien. :') En toen vroeg de lerares of ze het al wist; zegt ze echt zo: eh.. ik ben nog even aan het denken. :')
En de lerares zo uitdrukkelijk gezegd; ALLEEN OF MET ZE 2EN
Dus ik zo; mag je ook met ze 3'en? :D
:')
Toen gingen we make-uppen, en dat doen we elke les onder levo, dus lerares niet zo blij.. :') En toen gingen we steeds liedjes zingen, die je op de basisschool leert.. :') Naja, dat kinda oliebol. En toen zei zo'n jongen dat we dik waren ofzo. xD [voor de grap] en ik zo; JE MAAKT ME ZWAAR DEPRESSIEF :')
En toen zei de lerares zo; Nou dat valt wel mee geloof ik zo.. :')
En annemarie zo; NEE DAT IS NIET ZO DAT DOET PIJN DIEP IN JE HART
Zegt lerares zo: Nah, valt niet zo op dan bij jullie. :')
En ik zo; Maar het zit heeul diep. :')
En toen zo; Ooh, het snijd door je ziel? _O-
en was de les afgelopen, wij willen in de pauze altijd in dat lokaal klöten, maarja dat mocht niet. Want ik zei net bij iets; Ja daar moet ik ff over nadenken xD(of ik de volgende les minder hyper was.) En toen zei ze dat we niet in t lokaal mochten blijven. Ik zo; Volgende week wel? :') Zij zo; Moet ik ff over nadenken

En in de pauze dus naar de wc's, waren we alleen, alle 4 haren los, headbangen, liedjes zingen, make-uppen, gek doen. En toen kwam er een leraar aan die je altijd weg stuurt, dus zij 3 rennen weg; SHIIIIIIT *naam leraar* en ik sta heel droog m'n handen af te drogen? :')
En toen Frans, was conciërge want lerares kwam pas na de helft van de les. En wij steeds zingen en niks doen, en toen viel ik met m'n bek (au) op m'n stoel. _O- En toen zei Lay (Ik zeg altijd dat ik verliefd op hem ben); Rebecca je moet foundation gebruiken, je hele hoofd zit onder de puisten
Ik zo; Nou en jij gebruikt gewoon teveel, hoe kom je anders aan die bruine huid van je? _O- (Hij is afrikaans.. ofzo)
En steeds zingen, en concïerge werd helemaal gek xD
Kwam de lerares, wouden we voor de klas zingen
ghehe. En dat mocht. :+
Nou oké, het klinkt heel stom
maar echt, m'n buik doet keiveel pijn van 't lachen. xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:03

zoo, da's een lang verhaal. :')
maar t klinkt heel kinderachtig.
Maar t viel wel mee.. :')

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:15

Haha ik kan het me allemaal heel goed voorstellen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:18

O:)
Oh en me mond doet pijn.
-_-'

En ik had zin in snickers.. maarja die kan ik toch niet eten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:19

en ik eet nu een mandarijntje, maar die krijg ik ook niet weg..
Maar ik moet toch echt weer wat fruit gaan eten.
-_-'

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:21

Ik begrijp je hélemaal, want ik kan ook niks kauwen door mn kaak.
En ik wilde liga met banaan (das liga met banaan :') en een beetje sinasappelsap & dan pureren) Alleen ik dacht dat we die liga daarvoor nog hadden, maar die hadden we niet meer. -O- En de banaan had ik al gepureerd. :Y) Dus die zit nu lekker ranzig in een bakje. Ik wil liga! ^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:22

:+
Ik probeer wel wat te kauwen, maar dat doet écht pijn. Maarja.
Brood eet ik ook zonder korstjes. :')
voel me net een oud omatje.. :+

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:23

Haha xD
Als het goed is is het morgen ofzo wel weer beter :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:23

Afbeelding
Woow, foto van ons begin brugklas. :')
Midden tijdens de les frans. :+

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:35

Wauw Sexy xD
Jouw houding ziet er ook erg onnatuurlijk uit :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:41

ja mooi hé xD..
emt frans zongen we altijd liedjes, of we moesten woordjes met de hele klas heeeeel hard op zeggen (schreeuwen. xD)
Ik luister Paramoreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :+:!
Oké, dat luister ik bijn alleen nog maar. :o
but.. however. :+

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:28

Anouk klinkt als een leuk dagje Amsterdam :D

Maya succes met je toetsen! Dat desoxyribosenucleïnezuur (ofzo :') ) herken ik ergens van... betekent toch DNA? B-)

Ponykarren ging voor geen meter vandaag, terwijl het de hele week goed ging. Hij was zo lui dus heb er flink aan gereden ~~}> , maar hij wilde niet loslaten. Kop in de lucht en kort lopen, dus heb maar lang & laag gereden want dan zet ie iig niet z'n onderhals er elke keer op want die willen we juist weg hebben.
Ben gelijk 10 kilo afgevallen door het rijden (stalgenootje zei van; zo jij heb lang gereden, en dat kreng --> Bandit xD zweet niet eens :P nou ik anders wel!) en op de terugweg had ik super erge tegenwind, heel grappig als je dan 3 kwartier erover doet om naar huis te gaan -O- .

Kom ik thuis, zie dat er opeens de helft van onze voortuin is weggegraven! Ik dacht echt wtf? :oo Waren nog een paar andere stukken in de straat weggegraven, m'n broertje zag het gebeuren en heb natuurlijk z'n bek niet opengetrokken. Nou als ik thuis was had ik wel even niet heel erg vriendelijk gevraagd waar ze mee bezig waren?
Ik m'n ma bellen, zij denkt dat de gemeente dat heeft gedaan *geen idee wat ze willen gaan doen* en dat de gemeente dacht dat onze voortuin ook van hun bezit was maar dat is dus niet zo. Dus m'n moeder gaat ernaartoe bellen. Vind het echt heel vaag dat ze dan niet ff brief sturen of op z'n minst aanbellen ofzo... Want ik zag dus al 2 dagen een of andere grote tractor met aanhangwagen elke keer door de straat rijden, ik denk wat doet die nou hier...

Is ook niet afgewerkt ofzo, nee hup stuk eruit geragt en ligt helemaal aarde enzo, zo vreemd dat ze alleen de helft hebben gedaan en zo groot is het niet

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 19:30

Rebec je ging een maand niet over Paramore praten haha.
Je faalt heel hard xD

Ah Bandit blijft een monster he!
En wat raar van de tuin.. stonden er veel plantjes in e.d.?
Je broertje had toch zo'n grote mond? Dan kan 'ie nu ook wel wat ervan zeggen :=

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 19:58

Ja we hebben zo'n gazon met rondom allemaal planten enzo. Maar het blijkt nou dat toch de helft, tot zoveel cm bezit is van de gemeente :? echt zo raar. En dat ze in januari een brief hadden verstuurd dat ze stukken grond zouden uitgraven voor een onderzoek ofzo omdat er iets in de planten zou zitten, weet ik veel. Nou heel die brief hier niet gezien maargoed... buurvrouw hier zei ook al dat ze die hele brief was vergeten en weggegooid omdat het echt niet duidelijk erop stond dat het zo belangrijk was. Door de hele straat zijn allemaal stukken voor de huizen enzo weggegraven echt heel lelijk is het gedaan.
M'n moeder zegt dat ze al die planten die ze hebben weggehaald nog hebben en dat ze die terug gaan zetten, maar ik weet zeker dat dat weer zo lelijk wordt gedaan en gewoon zo van hup ff erin gooien en klaar. Dat ziet er toch niet uit en heel erg l*llig voor de bewoners. Dus ik zeg tegen m'n ouders van beter gaat die gemeente dan betalen voor een fatsoenlijke afwerking als het dalijk lelijk is

Want wil niet veel zeggen maar die mensen die vandaag bezig waren (moest vanochtend langs zo'n wagen die heel het pad blokkeerde waar ik moest fietsen, maar toen wist ik niet dat ze dit gingen doen) zagen er niet bepaald snugger uit := . Ik zei nog tegen zo'n vent van kan je die wagen niet ff opzij zetten, ik moet er langs *arro blik* maar hij kon blijkbaar geen Nederlands ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:04

Op de ene of andere manier ben ik heel goed in het laten falen van dingen.

En wat raar zeg Tania! :\
Lijkt me echt küd als dat bij ons zou gebeuren.. :x

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:09

Krijg nou al smsjes van wat is er met jullie tuin gebeurd?! :\
Heel onze straat snapt d'r niks van .

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:14

Manon wanneer ga je je inschrijven voor 15+ :D

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:18

Ah goedkope krachten dus.
Wel gaar allemaal hoor..

Uhhm binnenkort.
Ik moet nog even met mijn moeder kijken naar de annuleringsverzekering. Want het is wss duurder hoe eerder je het doet. Dus we gaan ff kijken hoevele duurde het dan is.
Ik roep dr nu wel ff :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:30

Ooooeeh, paramore gaat weer shows geven :):)
Helaas niet in NL/Belgie/Duitsland.. xD
Maarja, even site in de gaten houden. :+
Maarja, dan komen ze iig niet voor 08/08 want dan zijn ze in Japan. :+

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:39

Ja idd.. stom he, dat ze niet in de buurt komen..
Nou moet ik zeggen dat ik No Doubt niks vind, maarja voor Paramore moet het maar he xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:41

Maar weetje.. ze komen dan sowieso niet tijdens mijn vakantie :):) (dat ik weg ben)
En daar was ik bang voor
Ghehe. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:41

Of ze moeten ineens besluiten de 14e te komen ofzo.
Maar dat doen ze niet.
Want ze mogen mij.