_Barbara_ schreef:Moeten we met deze gezelligheid het nieuwe jaar in gaan of wat was jullie idee ?
ik ga voor gezelligheid hopelijk gaat de baas even van huis

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Barbara_ schreef:Moeten we met deze gezelligheid het nieuwe jaar in gaan of wat was jullie idee ?
Winniiee schreef:Even een vraagje: Vinden jullie mij erg jong overkomen?( Qua onvolwassen gedrag ofzo , of qua opmerkingen?)
Winniiee schreef:Even een vraagje: Vinden jullie mij erg jong overkomen?( Qua onvolwassen gedrag ofzo , of qua opmerkingen?)
quicky_lover schreef:Winniiee schreef:Even een vraagje: Vinden jullie mij erg jong overkomen?( Qua onvolwassen gedrag ofzo , of qua opmerkingen?)
Juist helemaal niet.
Weet eigenlijks niet hoe oud je bent? 15 denk ik ofzeu?
noellee schreef:Winniiee schreef:Even een vraagje: Vinden jullie mij erg jong overkomen?( Qua onvolwassen gedrag ofzo , of qua opmerkingen?)
Ik merk nix, ik bedoel, niets vervelends xD
En dan nog, je bent zoals je bent
noellee schreef:En trouwens, iedereen heeft wel eens opmerkingen waarvan andere denken; hm, oke?
Ik ook hoor, genoeg
Cynn_x schreef:Ben ik weer.. het eten was super gezellig, niet dus..![]()
Hoe is 't hier?
noellee schreef:Ajoh, niets van aantrekken, misschien bedoelt diegene het niet zo?
Leeftijd maakt toch niets uit? Kijk, als er nou een bejaard omaatje bij zit die allemaal oude termen gebruikt waarbij wij met een woordenboek moeten zitten om het te vertalen. Maar voorlopig is dat niet zo xD
bietjuhh schreef:Cynn_x schreef:Ben ik weer.. het eten was super gezellig, niet dus..![]()
Hoe is 't hier?
net of je elk moment over een berm bom kan lopen ahha nee grapjee cynn!