Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bietjuhh schreef:celienn wat jammeer! ik spreek je nog vaak op msn! en je hebt dit berichtje getypt en wordt je eigelijk weer door paar genergeerd....
xManon_ schreef:bietjuhh schreef:celienn wat jammeer! ik spreek je nog vaak op msn! en je hebt dit berichtje getypt en wordt je eigelijk weer door paar genergeerd....
Mag ik hier even wat over zeggen?
Ik kan namelijk niet zo goed tegen dat zielige gedoe van ohhh ik word genegeerd.
En dat bedoel ik absoluut niet persoonlijk tegen Celine.
Ik typ soms ook wel dingen dingen dat ik denk wtf, waarom krijg ik geen antwoord?
Maar I'll move on and get over it. De volgende keer wordt er weer wél uitgebreid op mijn berichtje gereageerd.
Je kunt nou eenmaal niet altijd met alles en iedereen rekening houden, dat iemand zich meteen tekort gedaan voelt als je één keer niet reageert.
En in het geval van Celine heb ik bij haar vorige berichtje dat ze zich genegeerd voelde ook uitgelegd dat dat niet echt een berichtje was waar je iets zinnigs op kón reageren. Als je op iedereen; 'Haha wat grappig' gaat reageren, is dat ook totaal nutteloos. Tenminste, ik vind dat echt onzinnig.
Dus dat is even mijn mening erover.
Ik vind een keer geen reactie totaal geen reden om meteen weg te gaan.
Ik heb Celine haar berichtjes nog teruggekeken en het is één keer recent voorgekomen..
Maargoed. Ik zou stoppen met het geven van mijn mening dus dat ga ik doen ook.