Citaat:Ja het duurt zolang voordat de bosfoto's gepubliceerd worden. Volgens mij moet hij veel verbergen met Photoshop!
Wat is daar toch gebeurd!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Ja het duurt zolang voordat de bosfoto's gepubliceerd worden. Volgens mij moet hij veel verbergen met Photoshop!
Wat is daar toch gebeurd!
stalshamrock schreef:goedemiddag,
gef. shanna met je rijbewijs.
was gisteren koopzondag in den bosch, was weer erg leuk en weer veel te veel geld uitgegeven aan kleren en schoenen.
PeeWij schreef:Photoshoppen altijd?Ik dacht echt dat Sjoert een natuurtalent was. Kom ik weer bedrogen uit
PeeWij schreef:stalshamrock schreef:goedemiddag,
gef. shanna met je rijbewijs.
was gisteren koopzondag in den bosch, was weer erg leuk en weer veel te veel geld uitgegeven aan kleren en schoenen.
Hoi Charlotte, koopzondag. moet je ook gewoon weg blijven.
Moet van de week 's avonds even bij jullie op stal zijn. Jaarboeken nodig voor op Paard & Koets. Vanavond na 8 uur H. even bellen om af te spreken!
stalshamrock schreef:PeeWij schreef:Hoi Charlotte, koopzondag. moet je ook gewoon weg blijven.
Moet van de week 's avonds even bij jullie op stal zijn. Jaarboeken nodig voor op Paard & Koets. Vanavond na 8 uur H. even bellen om af te spreken!
gezellig dat je bij ons langskomt. kun je gelijk onze nieuwe aanwinsten bekijken. hoor wal van je wanneer je komt toch??
ik kom ook naar paard en koets, ben er op zondag.
heeft de welsh nog iets leuks bedacht als show??
die koopzondagen zijn echt gevaarlijk voor mijn rekening ja maar is veel te leuk om weg te blijven.
kopenhagen schreef:leuk!
Yootha schreef:Er worden dit jaar maar heel weinig shows gegeven. Wij staan er met het IHW ook al een aantal jaar. Nu zijn er slechts enkele stamboeken die een show mogen houden. Wij dit jaar dus niet helaas. Ik ben er op de zaterdag. Ik sta dan in de stand, maar ga ook even shoppen. Zoek nog wat leuke halsters Extra Full. En ik moet nog waterbakken halen, want door de uitbreiding hebben we weer veel te weinig van die dingen.
Citaat:kopenhagen schreef:
leuk!
Krachtige opmerking
Je moet iets goed doen anders moet je het gewoon achterwege laten. Shows zijn hele goede promotie mogelijkheden, maar we schieten niets op met half werk. Zowel de WPCV als de fokkers niet!
Sjoert schreef:
Ik ga Hippisch Hengelo dit jaar gedeeltelijk doen.
PeeWij schreef:Yootha schreef:Er worden dit jaar maar heel weinig shows gegeven. Wij staan er met het IHW ook al een aantal jaar. Nu zijn er slechts enkele stamboeken die een show mogen houden. Wij dit jaar dus niet helaas. Ik ben er op de zaterdag. Ik sta dan in de stand, maar ga ook even shoppen. Zoek nog wat leuke halsters Extra Full. En ik moet nog waterbakken halen, want door de uitbreiding hebben we weer veel te weinig van die dingen.
En dan kom je vast even bij de welshjes kijken?