Haha, dat heb ik gister nog gedaan, heb zaterdag gala. Vraag me dan toch wel af waarom ik 't gister al deed, want dan moet ik 't geheid zaterdag toch weer doen? En ik moet nog een nieuwe jurk en schoenen hebben, oeee bladiblaa..
Omdat.. de zon schijnt, de lucht blauw is, het heerlijk ruikt.. Oké, de zon schijnt achter de wolken, de lucht is blauw in Zwitserland, en het ruikt hier muf, maar ik ben gewoon goed uitgeslapen Ga zo ff naar stal denk ik
xManon_
Geplaatst: 26-02-09 13:38
Haah okee Ik zit hier onder de grond xD Bovenaan de muren zitten wel ramen, maar daar zie ik geen zon door. Damn it.
Nou idd zeg xD Ik zit hier nog 20 minuten en ik verveel me echt de pleures. En daarna heb ik nog twee uur wiskunde en ik schijn een bonustestje te hebben. Dat wist ik niet en ik heb mn huiswerk dan ook niet gemaakt... En dáarna moet ik wss om 10 voor 4 ofzo eens met mn mentor nog gaan praten. Maar daar heb ik heulemaal geen zin in. Ik weet niet zeker meer of ik vandaag moet en om welke tijd. Dus ik denk dat ik gewoon niet ga. Ze is toch niet écht geinteresseerd in mij. Anders had ze wel iets laten horen over of ik naar een andere klas mag. Het gaat nu gewoon goed en ik heb geen zin om dan weer zo'n kütgesprekje aan te gaanw eetjewel.. Ik wil gewoon niet zielig doen en gewoon ervan maken wat ervan te maken valt!
Balen als je zo'n stomme mentor hebt zeg Gelukkig is die van mij super! Hij zei laatst: 'Niet zo lang meer hè, dit jaar. We gaan lekker een andere klas voor je zoeken .'