Bandit moet juist aankomen met z'n kippenkont . Hij heeft periodes dat ie al dik wordt van lucht.
Rebeccaa schreef:
Woooooo. Al mijn boeken voor het 2e jaar zijn gewoon bij elkaar 402,-
Wtf mijn boeken in totaal 200 nog wat, en we krijgen in december 316 terug (m'n ouders)... maarja dit is voor klas 4.
-- Ik ga zo even naar stal, ff stappen met Gelderse merrie die geblesseerd is en moet daarna antibiotica geven, en dan Bannos doen maar heb geen idee wat ik ga doen, geen zin om te rijden door m'n rug & hij is al 2 dagen gelongeerd...
Dankú. Echt vet stom, die meisje die er ook loopt bij mijn/(onze)verzorgpony's, die gaat ook mee. Ze zou eerst met Fleurina lopen. Nu wil ze opeens met die van mij, heb 'm nou al helemaal klaar voor de keuring nl. En nu heeft de eigenaar één van mijn lievelings pony's ook opgegeven. En toen zei ze al meteen: ''Ja, die wil ik. Daar ga ik mee lopen''. Zonder 't te bespreken met mij, tss.
Ja da's lastig... dus jullie gaan zelf lopen? Moet je wel goede conditie hebben om hun gangen enzo zo goed mogelijk te laten zien. Of lopen der geen lopers rond? Want meestal zijn d'r van die mannen die je paard lopen met de keuring, maar je kan het ook zelf doen idd.
Ja wij doen 't zelf. Ja indd, eerst kijken hoe mijn conditie is.
Kan me echt zo ergeren aan mijn mede-verzorgster, ze denkt bij alles dat 't aan mij ligt, ze heeft zelf géén 1 vriendin. En dan toch doet ze er niks aan om mij een beetje als vriendin tekrijgen. Heb elke dag ruzie en dan zeg ik zo van: ''Zoek vriendinnen, ik heb bomvol vriendinnen, en jij ja jij bent een bijbaantje.'' Ja idd gemeen. Maar 't is gewoon zo. De waarheid is hard.
Ja indd. Ik kon 't eerder ook altijd heel goed vinden met de andere verzorgster die er rond liep. Dus je zou denken dat 't niet aan mij ligt, ik heb zowat nooit ruzie met vriendinnen. Álleen met haar. .