Hoooi, eigenlijk zou ik nu uit zijn maar moet per se KWT volgen voor eco en dat is pas het 7e uur, dus heb nu tussenuur . Dat wordt weer in het donker naar Bandit rond voertijd, meneer gaat flippen.
Heb chocoladekruidnootjes . Alleen waarom zitten er altijd zo weinig witte & melk en veel van puur die zijn vies.
jaa vies ea.! Ik heb zo les maar heb geen zin heel raar heb de laatste tijd geen zin meer in die manege pony's. ben eht toe aan een eigen! maar goed dat ik die ook krijg!!
Op de heenweg ben ik van mijn fiets af gevallen iemand knalde tegen mij aan maar reed daarna door, ik kei hard schelden enzo Nou toen waren er 2 spaken los .. dus ik verder fietsen naar schoool Nou gewoon naar de lessen nou toen liep ik naar mijn fiets, was ook nog eens mijn band helemaal slap! Ik dacht oooh chips wat nu Nou ik mijn moeder bellen,** heb mijn fiets ergens neer gezet en met mijn moeder naar huis gereden Nou dat was dat
** In de les zat ik te werken, word ik opeens geroepen door een leraar ik ga mee krijg ik te horen dat ik naar de Jan Linders ben geweest (lees: Die is tegenover de shcool maar is verboden om er heen te gaan in de onderbouw) ik uitleggen dat ik uit was en blabla Nou toen mocht ik gaan
Gatver Enrique Iglesias . Sorry maar dat komt echt door dat domme lied Tired Of Being Sorry ofzo haha.
Hoow Bandit krijgt weer najaarskriebels... vandaag eraf gedonderd. Ik moest vandaag het 7e uur naar KWT eco, terwijl ik dus het 5e normaal uit ben. Daarom pas rond half 6 op stal, was natuurlijk al donker. Ban had net z'n voer gehad, en hij was verder ook best druk, dus ik ging rijden. Hij heeft alleen nooit 's avonds in het donker gereden (en dat wist ik), maar ik denk voor alles komt een eerste x, en hij moest z'n energie kwijt dus ik ging gewoon rijden met de gedachte dat ie gewoon braaf zou zijn. Het begon gelijk al met instappen, heel voorwaarts, steeds aandraven, kijkerig, van elk geluidje/lichtje/weet ik het allemaal schrikken. Dus ik denk hup aandraven, hij was haast niet te houden, het ging heel even goed. Heb hem een paar x stil gezet en echt geprobeerd bij me te houden. Maar hij werd sterk, galoppeerde elke keer aan of ging bokken. Dus ik denk dan laat ik hem ff galopperen, dus hij rennen, bokbokbok en ik viel eraf. Heb er daarvoor echt veel moeten uitzitten. En ik viel echt raar, voorover maar kwam op m'n linkerschouder/rug terecht, en ik hoorde heel eng hard gekraak in m'n nek & rug. Dus ik bleef nog ff liggen, dacht echt dat ik m'n nek/rug had gebroken door dat gekraak voelde ook ff niks meer. Ik gelijk proberen te bewegen en gelukkig ik was niet verlamd . Ik kon gewoon staan en lopen, deed wel ff pijn viel echt vreemd. En m'n stomme Casco cap, vloog bij die bokken al naar achter dat ding zat toen ik viel in m'n nek en als ik op m'n hoofd was gevallen . Ik had besloten om er niet meer op te gaan want Bandit was echt aan het k utten. Toevallig kwam de eigenares van Bandit naar stal, dus we hebben Bandit samen laten uitracen in de paddock. Jeetje dat beest leek wel een kanon . Er kwamen een rare bokken & sprongen uit... hij bleef maar doorracen ! Het komt waarsch. door het frisse weer, en de eigenares gaat ook ff kijken of hij minder biks moet. Hij had de afgelopen dagen ook niet veel gelopen.
Zoo heb nu echt last van m'n rug... mag gelukkig een nieuwe cap .
Ja, die Casco Cap's.. Ik heb/had er ook 1, ligt nu dus in 2 stukken. Ik bewaar 'm wel, vind 'm wel melig.. Maar misschien voor de zekerheid toch even langs de dokter gaan ofzo, ik heb ook pas na maanden last van m'n rug gehad, toen ik van een paard was afgevallen, maar ik forceerde het begon verkeerde spieren te ontwikkelen..