Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:Komend jaar wel naar de keuringen met hem? Ook onder het zadel?
lauranaomi schreef:hoi hoi,kbreek effe bij jullie in.Kheb een vraag!!
Ik ben vd week naar een pony wezen kijken van ong 133 cm (ze wordt een grote C)wordt vlg jaar 3 jaar en tis wel een welsh maar geen papier erbij.Ze krijgt in mrt een veulen van een valk kleurig hengstje.
Ze is echt erg braaf en een schimmel.nu ben ik erg aan het twijfelen van wel of niet doen.De prijs is 600 euro wat ik niet eens zo veel vind.
Tziet er allemaal erg gezond uit en de mensen zijn erg aardig.Wat raden jullie mij aan doen of niet doen???
lauranaomi schreef:hoi hoi,kbreek effe bij jullie in.Kheb een vraag!!
Ik ben vd week naar een pony wezen kijken van ong 133 cm (ze wordt een grote C)wordt vlg jaar 3 jaar en tis wel een welsh maar geen papier erbij.Ze krijgt in mrt een veulen van een valk kleurig hengstje.
Ze is echt erg braaf en een schimmel.nu ben ik erg aan het twijfelen van wel of niet doen.De prijs is 600 euro wat ik niet eens zo veel vind.
Tziet er allemaal erg gezond uit en de mensen zijn erg aardig.Wat raden jullie mij aan doen of niet doen???
Charly schreef:waarover wordt er getwijfelt?
suus1991 schreef:Charly schreef:waarover wordt er getwijfelt?
of ze het wel of niet moet doen denk ik
Charly schreef:PeeWij schreef:Komend jaar wel naar de keuringen met hem? Ook onder het zadel?
Jah zeker weten! Premium show staat op het lijstje, en de Welsh Cup uiteraard
PeeWij schreef:En een premiekuering? Misschien dat de Premium wel naar een andere locatie verhuisd. Kan ik verder nog niets over zeggen!
lauranaomi schreef:Ha ha ja dat weet ik zelf eigenlijk ook niet.Kvind het nl niet zo veel geld.En heb geen flauw idee wat ponys moeten kosten,ook ik ben meer van de rijpaarden en daar zit altijd zo mega veel geld in(meestal dan he)Kwil er evt zelf op gaan rijden ben nl niet zo groot en dan later mijn dochter die nu nog pas 4 is.Ja het veulen zit bij de prijs in en ze is vd week nog een keer opgevoeld om er zeker van te zijn dat ze drachtig is.
lauranaomi schreef:Ja wat papieren betreft hebben jullie zeer zeker gelijk,maar dat vind ik nu net niet zo belangrijk.Jeetje moet weer even terug denken toen ik op het labradorforum zat en melde dat ik graag een labradorpup wou kopen zonder papier.Nou ik ben me toch de grond in gestampt.
Ik zou een broodfokpup kopen ed.Jullie willen niet weten wat er tegen me gezegd is.We hebben nu een pup van 4 maanden zonder papier en het gaat echt heeeeeel erg goed.Maar goed dit effe terzijde.Bij de paarden is een papier zeer zeker erg belangrijk maar dacht dat dat bij de ponys niet zo was.Sorry hoor ben echt een leek wat de pony betreft.
Sjoert schreef:Er zijn niet eens foto's gemaakt in het bos.
Welshfanatic schreef:Was ik weer ff... Leef zowaar nog. Mag afbouwen met m'n beugel (die ortho moest eens weten, heb van het begin dat ding alleen al 's nachts in) Over 12 week pas weer heen, gelukkig.
Verder ehh kerstkaarten gekocht met mn moeder