Ja vakantie heb jij hé *verlangt ook naar vakantie.
Bolivia
Geplaatst: 25-02-09 18:27
Even bijlezen
Noraly heeft een superlief veulen Mensen zijn brak van carnaval vieren (volgend jaar kom ik naar 1 van jullie ) Rebec heeft last van haar beugel En Dirty Dancing was een groot succes
pff heb teveel pizza op en had al zoveel gevreten vandaag...
vandaag wezen shoppen, nouja heb zelf niet zoveel gekocht alleen lippenspul & oorbellen. M'n vriendin en ik waren een beetje melig, en toen gingen we de Harriet's binnen, echt zo'n oude wijven kak-winkel wat ook nog duur is. Dus wij zeggen van dat we allemaal jurkjes en pakjes nodig hadden voor een toneelding/schoolproject dus die vrouwtjes die daar werken van; nou het is wel een beetje duur he voor een schoolproject? Gingen we allemaal heel mooie *ahum* dingen pakken en zeiden we dat we wilden passen, maar uiteindelijk zeiden we van laat maar, is toch niet echt wat voor ons . Die vrouwtjes zo kijken van . Haha en wij snel de winkel uit!
Iee gadver, ik had dat ook een keer. Het zat op mijn tas, op dat bandje net over m'n schouder weetjewel. Beter dat 't daar zat en niet in mijn gezicht.
Manon(blz. 376): Oh ja volgens mij was het Jessica. Noraly(blz. 777): Gefeliciteerd! Maya&Barbie(blz. 377): Haha. Eindhoven is Lampegat. Er heette toch ook een stad Apegat ofzoiets? Noraly(blz. 378): Aaa echt lief veulentje! Ruth(blz. 378): Leuk dat Dirty Dancing leuk was. Haha rare droom. Rebec(blz. 378): Vervelend van je beugel zeg! Taan(blz. 379): Haha Taan(blz. 379): Aw bah. Eerst had er ook een vogel gepoept op Laura's hoofd en in de pauze bij ons poepte er een vogel vlak achter een vriendin, een dag later op iemands wang en nog een dag later op iemands arm.(bij ons na de pauze komen er altijd meeuwen de restjes van ons eten opvreten en wij zijn altijd nog lang buiten en dan zijn al die meeuwen er al. ) Manon(blz.379): Haha met kleren aan.
Zoo, deze keer wel een bijlees-verhaal.
Gisteren dus in Amsterdam geweest. Om 07.30 stond ik al bij mijn moeder voor de deur. Eerst met de bus naar het station, met de trein naar A'dam. Toen we aan kwamen liep er iemand met zo'n ding op d'r hoofd wat imkers ook altijd hebben(zag er iets anders uit), bang voor de vieze lucht. Allerlei winkels binnen geweest. Toen moesten we ergens gaan lunchen. Bij de Bijenkorf naar binnen gegaan, maar ze hadden niet eens een broodje kaas ofzo, alleen mozarella, en dat vinden Laura&ik nogal vies. Allerlei restaurants afgeweest, maar ze hadden gewoon nergens een broodje kaas of een tosti. Moeder chaggie. Uiteindelijk ergens gestrand waar ze een heerlijke tosti hadden. Iedereen die het restaurant verliet zei: ,,Doei!'' en dat soort dingen. Dus wij lopen naar buiten en Laura keihard: ,,Houdoe!" Weer allerlei winkels binnen geweest en eigenlijk hadden we wel dorst. Dus wij naar een restaurantje, wat drinken. Naast ons zat een heel stel Belgen, die heel boos waren want ze wisten zeker dat ze een ander soort bier besteld hadden. Mijn moeder en ik moesten even naar de w.c. dus wij lopen daar naar toe en er waren 2 wc's. De eerste deur gaat open en er kwam een stank uit, niet normaal. Ik loop kokhalzend die wc uit. Tweede deur gaat open en mijn moeder loopt erin. Komt kokhalzend naar buiten en duwt me weg uit de wc's, die vrouw die net uit de 2de wc kwam kijkt ons verbaasd aan. We komen weer beneden en er liep een muis door het restaurant. Mijn moeder gaat altijd met haar hoofd weg als je in de buurt komt van haar hoofd dus ik zo: ,, Mama is kopschuw." Laura helemaal in een deuk. Daarna weer gewinkeld en 's avonds in een super mooi restaurant gegeten, ook heel lekker trouwens en met schone w.c.'s. Weer met de trein & bus naar huis gegaan en er een gezellige dag, een nieuw vest en een armband aan overgehouden.