Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vivana schreef:Fotografie91; wat 'n lieffie...
En Kimm4 ,heel mooi donker hoor!
Ik ben de mijne er al uit aan het kijken,wordt gewoon kriebelig van al die mooie kleine hummeltjes die hier al voorbij komen.
Ze moet nog 15dg.....
Heb overigens mn knappe DreamCatcher bij Mia Hessink weggezet gister.
En dat hij nu maar flink wer groeit...heb 'm overigens gemeten nu met 11,5mnd en hij meette 109cm.
Jullie als sektie A fokkers....maat genoeg??
Heb 'm in 8dg gruwelijk gevoerd maar is ook wel duidelijk zichtbeer dacht ik zo..
[ [url=m/VZjKjH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RQNAcl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4MF8Aj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Chantalll schreef:![]()
Viv, hij ziet er goed uit !
Fotografie91 schreef:vivana schreef:Fotografie91; wat 'n lieffie...
En Kimm4 ,heel mooi donker hoor!
Ik ben de mijne er al uit aan het kijken,wordt gewoon kriebelig van al die mooie kleine hummeltjes die hier al voorbij komen.
Ze moet nog 15dg.....
Heb overigens mn knappe DreamCatcher bij Mia Hessink weggezet gister.
En dat hij nu maar flink wer groeit...heb 'm overigens gemeten nu met 11,5mnd en hij meette 109cm.
Jullie als sektie A fokkers....maat genoeg??
Heb 'm in 8dg gruwelijk gevoerd maar is ook wel duidelijk zichtbeer dacht ik zo..
[ [url=m/VZjKjH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RQNAcl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4MF8Aj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik blijf jou jaarling zo knap vinden!!![]()
Ik denk maat genoeg, mijn 2 jarige zijn nu 1.17 en waren vorig jaar ongeveer 1.05 die hebben een flinke groeispurt gehad beide
ik heb ook een jaarling staan die nu niet helemaal fit is, maar die is nog geen 1.05, hoop dat die nog bij komt.
Chantalll schreef:Hij blijft leuk Regtur.![]()
Hier vertrekt Vanety vanmiddag voor een maand naar haar tweede thuis om haar geheugen weer op te frissen betreft het voor de kar lopen en ze wordt onder het zadel beleert ...
Vanochtend is ze op ijzers gezet en heb haar helemaal gewassen en bijgepunt.
Toch blij dat ze niet is nlijven stilstaan kwa lichaam. Ze is eens volwassen merrie geworden ...![]()
[ [url=m/wXKC5y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Chantalll schreef:Hij blijft leuk Regtur.![]()
Hier vertrekt Vanety vanmiddag voor een maand naar haar tweede thuis om haar geheugen weer op te frissen betreft het voor de kar lopen en ze wordt onder het zadel beleert ...
Vanochtend is ze op ijzers gezet en heb haar helemaal gewassen en bijgepunt.
Toch blij dat ze niet is nlijven stilstaan kwa lichaam. Ze is eens volwassen merrie geworden ...![]()
[ [url=m/wXKC5y.jpg]Afbeelding[/url] ]