Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
quicky_lover schreef:Vervelend zeg, sterkte in iedergeval.Dus als je nu weer opneemt, dan doet hij 't vast en zéker weer? En 'm altijd blijven negeren is ook geen optie. Denk ik? Ik zou 'm gewoon bellen, en 't (proberen) uit tepraten. Maarja dat ben ik. Je hebt gescheiden ouders zo tehoren? of niet?
Morgen komen de 2 nieuwe paardjes bij Sonna!
En één daarvan mag in inrijden. Súper tof!
quicky_lover schreef:Nee sorry.
Das niet zo leuk Shan, ik zou 't echt vreselijk vinden. Gescheiden ouders. Moet er niet aan denken! Maar ik zou 't
ook niet leuk vinden zoveel ruzie.
Ik ga op bed, ben echt super moe. Weltrusten alvast iedereen.
Hitime schreef:Vervelend hè Shannen, gescheiden ouders..
shannen6 schreef:Mijn vader heeft nou sinds woensdag 18x gebeld, ik heb geen 1x opgenomen..
Maar nou denk ik dat als ik nu op ga nemen dat ie dan enorm boos is...
Dus nu 'durf' ik zegmaar niet op te nemen...
Eerst wou ik dat gewoon niet, omdat ik enorm boos op hem was ..
Maar nu, ja ik kan hem natuurlijk niet altijd blijven negeren..
Hitime schreef:Dat is denk 'k ook wel een reden waarom ik wat onzeker/voorzichtig ben wat jongens betreft..
En dat is je níeuwe agenda?
Rebeccaa schreef:shannen6 schreef:Mijn vader heeft nou sinds woensdag 18x gebeld, ik heb geen 1x opgenomen..
Maar nou denk ik dat als ik nu op ga nemen dat ie dan enorm boos is...
Dus nu 'durf' ik zegmaar niet op te nemen...
Eerst wou ik dat gewoon niet, omdat ik enorm boos op hem was ..
Maar nu, ja ik kan hem natuurlijk niet altijd blijven negeren..
![]()
Misschien een keer opnemen en dan kijken hoe die reageert?
Hitime schreef:Ik heb eigenlijk gewoon bij voorbaat al een hekel aan jongens.. Nouja, een de meeste, ik ken heus wel aardige jongens hoor.
Haha. Ik ben ook al begonnen met pimpen.
Wat voor agenda heb je?
Hitime schreef:Ooh, ik vond die van O'neill wel leuk! (Als ik nu de goeie voor me heb..)
Ik heb zo'n uuh.. Roze. Met een soort van gezichtje.![]()
Ik heb niet echt jongens in m'n vaste vriendenkring, eigenlijk alleen maar meiden.
Nouja, heb gewoon geen fijne ervaring met jongens. Vooral niet toen ik brugger was..
shannen6 schreef:Welke zal ik er nog meer in schrijven ?
Conspiracy/Franklin/Never let this go/Here we go again/All we konw/
For A Pessimist, I'm Pretty Optimistic/That's what you get/Hallelujah/Let the flames begin/
Miracle/Crushcrushcrush/We are broken/Fences of Born for this ?
Rebeccaa schreef:shannen6 schreef:Welke zal ik er nog meer in schrijven ?
Conspiracy/Franklin/Never let this go/Here we go again/All we konw/
For A Pessimist, I'm Pretty Optimistic/That's what you get/Hallelujah/Let the flames begin/
Miracle/Crushcrushcrush/We are broken/Fences of Born for this ?
For A pessimist I'm pretty optismistic.
En We Are broken <3.
DIe staat d'r ook al bij mij in, net zoals Misery Business, Brighter, All we Know en Never let this go
Hitime schreef:Jaja, die ja.
Uuh. Nou, wij zaten in een klas met 30, waarvan 18 jongens.. Nouja, stop 18 12-jarige jochies in een klas, dat gaat geheid gekkigheid worden. Nouja, werd dus zo onderhand het hele jaar gepest en getreiterd. Lag niet echt aan mij hoor, waren heus wel meer die zo behandeld worden, maar ik trok me dat gewoon heel erg aan, waardoor 't alleen maar erger werd.. Eerst was het gewoon domme opmerkingen, later werden ze steeds erger, en ook gewoon in 't gezicht spugen, stoelen onder je vandaan trekken..