Hahahaha. Iedereen zegt dat ik níet op 'm lijk. Heb nog nooit gehoord dat ik op 'm lijk -aa- Alleen onze neuzen vinden mensen, maar tsja. Die vind ik ook echt lelijk. xD
Golan
Geplaatst: 24-02-09 17:08
oké, ik zal het proberen uit te leggen een meisje (M) kocht een draver toen hij 4 jaar oud was (James Junior), ze noemde hem DJ. Ze liet hem keuren door een DA en hij was goedgekeurd. (wel afgekeurd voor de drafsport). Maar die DA bleek omgekocht te zijn. Ze heeft toen een andere DA er na laten kijken, hij bleek last te hebben van z'n rug en een peesblessure te hebben en dat zou nooit meer over gaan. Voor ze daarachter kwam heeft ze hem dressuurmatig gereden en ook op wedstrijd en ze heeft 4 winstpunten gehaald. Ze mocht nooit springen van de DA, hij kon beter naar de slacht. Ze heeft hem toen verkocht als recreatie pony aan een meisje van 8 (DJ was toen 6 jaar), M dacht dat hij daar nu nog steeds was. Maar toen vond ze mij op bokt. Ik heb DJ gekocht bij een handelsstal, ook toen hij 6 jaar was. Hij is dus in korte tijd veel van eigenaar gewisseld en veel veranderd. Bij haar liep hij zo de trailer op, bij mij écht niet meer, bij ons stond ie altijd chagerijnig op stal, zij had hem nog nooit gezien met de oren naar achter.
Toen ik hem kreeg dachten we dat hij net van de baan af was en dat we hem alles nog moesten leren, dat heb ik altijd gedacht (hij kon alleen maar crossen, ws heeft ie heel lang niks gedaan). Ik ben ook dressuur met hem gaan doen, en heb ook veel gesprongen tot we merkten dat hij soms wat onregelmatig liep en er een fysio na lieten kijken, die dus zei dat hij last had van z'n rug. en nou hebben we hem wéér verkocht, gelukkig is ie nou wel echt een recreatie pony en is hij niet bij mensen die springen en dressuur met hem doen.....
ik hoop dat jullie het een beetje snappen, ik heb dus 2 jaar op een paard gereden waar je beter helemaal niet op kon rijden
Mijn beugelslotjes zijn (te) laag geplaatst, want mijn hoektanden van de onderkant, staan voor de boventanden, opzich niet erg (ofja, is niet mooi natuurlyk), maar ze hebben ze zo laag geplaatst, dat mijn hoektand tegen het slotje van de tand daarboven drukt.. En ik kan daardoor m'n kiezen niet op elkaar zetten..
Anoniem
Geplaatst: 24-02-09 18:44
Vanny_ schreef:
halloootjes
hahaha Rebecca klinkt alsof je een oud vrouwtje ben aah nee hoor, loveu. Je krijgt straks wel mooie rechte tanden!
Anne echt heel erg vervelend, maar jij moet er geen schuldgevoel aan overhouden...
Anna ik ken het probleem ook.. ook bij een draver alleen wist de eigenaar het echt niet.. wij kochten ook een draver van 12 jaar mijn eerste pony. De eigenaar reed hem nog 1 tot 2 x per week naar het bos.. ik reed dressuur. als ik wou springen brak hij vaak uit en weigerde veel.. ook kreeg hij bij de dressuur zijn achter hand er niet mooi onder.. wij fysio gevraagd die heeft hem afgekeurd voor de sport.. (niet officeel maar dat was haar zeg) zijn achterhand was niet goed ontwikkeld ik heb hem 1 jaar gehad en heb me ook heel elendig gevoelt toen ik het hoorde.. gelukkig is hij nu van een meisje die zelf ernstig ziek is. zij knapt heel erg op door de pony hij rijd nu onderlingen dressuur wedstrijdjes maar dan niet in de krul en gewoon voor de lol!
Anoniem
Geplaatst: 24-02-09 18:54
xManon_ schreef:
Ik had altijd een laagje op mn kiezen zodat ik dus idd niet met mn tanden bij mn slotjes kwam. Een ophoging noemde ze dat. Het was blauw
xD Ik moet dinsdag er weer heen.. Dusja, dan ga ik 't gewoon zeggen. Want chill is 't niet. En ze moeten die küt slotjes gewoon niet zo laag plakken.
Ja want het is echt van dat zachte eten. Rundvlees valt uit elkaar als je het eet aardappelpuree is dus ook heel zacht En de prei laat ik dan wel liggen appelmoes kan je zo doorslikken