Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
regtur schreef:Allemaal weer een beetje aan de slag met de ponies.
Ook hier weer een nieuwtje. Willie Wortel heeft vandaag zijn eerste wedstrijd met de nieuwe amazone gehad. Ze start hem L2 en haalde op twee proeven 3 wp, resp 199 en 194. Mooie binnenkomer.
Bellarose schreef:Wat een mooie foto's allemaal zeg! Presca en Winnetou vind ik allebei erg mooi.
Zitake, jou merrie staat ook prachtig voor de wagen zeg. En je veulens zijn ook allebei prachtig!
Heb vandaag een standfoto geprobeerd te maken van Azia, ben erg benieuwd hoe jullie vinden dat ze eruit ziet. Zou ze een goed figuur slaan op de keuring in april, of kan ik beter thuis blijven? Ben me aan het inlezen, maar heb er nog weinig kijk op of Azia er wat dat betreft goed (genoeg) uit ziet.
(Haar kaak lijkt gigantisch, maar dat is eigenlijk alleen maar baard-haar![]()
Bellarose schreef:Allebei bedankt voor de reacties, daar heb ik wat aan! Dan ga ik toch maar proberen om alles geregeld te krijgen voor april!
Zitake, ze is nu 2 jaar en 8 maanden. Dan kan ze in april mee doen met de 3 jarigen, toch? Of moet ze dan nog bij de 2 jarigen? (ze wordt in mei 3)
Doen er van jullie nog mensen mee bij de merries?
Bellarose schreef:Allebei bedankt voor de reacties, daar heb ik wat aan! Dan ga ik toch maar proberen om alles geregeld te krijgen voor april!
Zitake, ze is nu 2 jaar en 8 maanden. Dan kan ze in april mee doen met de 3 jarigen, toch? Of moet ze dan nog bij de 2 jarigen? (ze wordt in mei 3)
Doen er van jullie nog mensen mee bij de merries?
zitake schreef:Hoeveel en wat voeren jullie je jaarlingen die straks naar de keuring moeten.
Krijg af en toe te horen dat ik teveel voer, ze krijgen ongeveer 1 schep (gewoon zo'n pavoschep vol) merriebrok, om de dag 2 scheppen slobber, wortelen, hooi/kuil onbeperkt. De zwarte was wat ielig, maar wordt nu mooi voller. de andere ziet er gewoon prima uit.
zitake schreef:Mooi om bij te lezen Jenny.
Welke merrie heb je verkocht dan dadabo?
Hoeveel en wat voeren jullie je jaarlingen die straks naar de keuring moeten.
Krijg af en toe te horen dat ik teveel voer, ze krijgen ongeveer 1 schep (gewoon zo'n pavoschep vol) merriebrok, om de dag 2 scheppen slobber, wortelen, hooi/kuil onbeperkt. De zwarte was wat ielig, maar wordt nu mooi voller. de andere ziet er gewoon prima uit.