Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zitake schreef:Wee foal is een soort van zwangerschapstestje obv urine. Er zijn twee soorten. Werkt heel mooi vindt ik. Vorig jaar ook als extra controle later in de dracht gedaan.
Kun je gewoon via de wee foal site bestellen.
Mooie merrie dadabo. Ben benieuwd naar de pony zonder wintervacht.
Even iets anders. Iemand ooit al die scurry driving show gezien met Welsh ponys? Jammer dat we dit niet in Nederlands hebben. Lijkt me nl fantastisch en leuk onderdeeltje voor sport /show
zitake schreef:Wee foal is een soort van zwangerschapstestje obv urine. Er zijn twee soorten. Werkt heel mooi vindt ik. Vorig jaar ook als extra controle later in de dracht gedaan.
Kun je gewoon via de wee foal site bestellen
pitjebell schreef:zitake schreef:Wee foal is een soort van zwangerschapstestje obv urine. Er zijn twee soorten. Werkt heel mooi vindt ik. Vorig jaar ook als extra controle later in de dracht gedaan.
Kun je gewoon via de wee foal site bestellen.
Mooie merrie dadabo. Ben benieuwd naar de pony zonder wintervacht.
Even iets anders. Iemand ooit al die scurry driving show gezien met Welsh ponys? Jammer dat we dit niet in Nederlands hebben. Lijkt me nl fantastisch en leuk onderdeeltje voor sport /show
Vorig jaar bij de night of the stallions
zitake schreef:Even iets anders. Iemand ooit al die scurry driving show gezien met Welsh ponys? Jammer dat we dit niet in Nederlands hebben. Lijkt me nl fantastisch en leuk onderdeeltje voor sport /show