Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
konden we ons onderwerp nog maar veranderen, kon ik gewoon m'n betoog van vorig jaar doen...
Maar degene waarmee ik het samen doe, heeft een beetje een soortgelijke stelling:Vanny_ schreef:Ik heb dinsdag mondeling betoog voor Nederlands, ons onderwerp is draagmoeders, maar ik heb echt geen idee welke stelling ik daarbij kan bedenken! Bij die stelling moet ik dus 3 voor- en 2 tegenargumenten bedenken en artikels zoeken maarja als je geen stelling heb gaat dat niet zo makkelijk... Ben nou overal aan het zoeken maar er zijn ook al geen fatsoenlijke artikels over!
nja ik doe gewoon voor- & tegenargumenten voor draagmoederschap
Daar ook weer een mooie van gevonden ding kostte een fortuin; en ook nog een broek bij de H&M en een leuk winterjasje bij een winkel die ermee ophield; kostte eerst 119 euro en nu maar 30

en een enveloptasje. Ben vrijdag trouwens vrij, want de laatste 4 uur vervallen en ik ben de eerste 4 uur vrij!
Dus lekker naar Bandit, op m'n gemakkie klaarmaken voor kerstbal enzo.
dus toen hebben we gevraagd of we van onderwerp nog konden veranderen, dus nu doen we er een van vorig jaar maar dat hoeft die vrouw niet te weten.