Geweldig Iemand op ht had Engels, toen was er een bandje met; Hello, How are you? en toen had zei geantwoord (Ze dacht dat de lerares uit het lokaal was); I'm bad, I'm in the class of mss mandersl.et!
En toen stond dat mens d'r achter (DIe heette Mandersloot). Dan schaam je je .
Frederiek dan Ik en zij gingen naar de mediatheek. Kwamen we de conciërge tegen, zij was d'r brood vergeten.. Zie ik haar broodtrommel, dus ik wijs erna, Frederiek tegen die vent; DAS MIJN BROODTROMMEL! Wsa d'r moeder em komen brengen. Zij was zòoo blij hem tegen te komen . Moest ìk de klas weer in, om haar tas te pakken .
En ze was em nog een keer vergeten, belt ze in de pauze haar moeder; NIET BRENGEN, NIET BRENGEN, PLEASE! Zegt ze zo; Ik heb hem meegegeven aan je zus. Die geeft hem je dus.
Gaan we naar buiten (iederen is altijd buiten in de pauze..) Komt die zus; trekt d'r tas los en gooit die broodtrommel naar Frederiek.
Nou echt, Frederiek durfde niet meer naar buiten .
maar tsja. Ik snap niet wat d'r zo erg is als je zus je je eten geeft? Maar zij vond het dus écht te erg
Nou ik was vanmiddag bij hem dus ik ging ff m'n haar doen en toen zei die dat ie niet kon vlechten dus ging ik het uitleggen, werd ie iets te fanatiek en ging hij m'n haar doen
Wij hadden van die kranen die niet uit gaan op school. Dus, die zet je gewoon heeeel hard aan, alle 7 en dat op 4 verdiepingen. Ooh, best zonde van dat water eigenlijk.. En met zeep op de spiegels schrijven.