Ik had er geen zin in omdat ik moest kiezen tussen 1 week ponykamp waar ik voor de 4e x heen ga omdat het zó leuk is en een vriendin van me gaat er ook weer heen of vakantie. We gaan 8 dagen op vakantie. M'n ouders wilden liever niet weg deze zomer omdat ze vonden dat we al genoeg hadden uitgegeven *goh door wie zou dát nou komen

* (meivakantie ponykamp (met stalling daar voor Bandit) + paardentaxi = duur grapje, was wel voor m'n verjaardag). Dus ik dacht: laat ik m'n ouders een plezier doen en zeggen dat ik niet op vakantie hoef en liever naar ponykamp ga (is dus goedkoper).
Maar m'n broertje wilde wel op vakantie, dus toen hij dat hoorde werd hij helemaal boos en ging ie zeiken... dus m'n moeder had geboekt, terwijl ik had gezegd dat ik niet mee ging!

Terwijl toen ik nog op vakantie wilde en dat tegen m'n ouders zei, ze tegen míj zeiden dat we niet weg gingen! En toen zei ze ook nog: ja dan moest je het maar eerder zeggen omdat ze al had geboekt, terwijl ik het dus wél had gezegd.
Ik heb wel ingeschreven voor kamp, maar nou moet ik het opeens zelf betalen (m'n moeder wil alleen brengen en halen en €50 bijbetalen, maar voor de rest moet ik het zelf maar ergens vandaan halen zegt ze)

. Terwijl als zij niet had geboekt wat niet hoefde, we nog goedkoper uit waren als ik alleen op kamp ging want reken maar uit (dan zouden m'n ouders wel betalen voor kamp, maar m'n broertje vond het "niet eerlijk" dat ik alleen weg ging dan...) slaat echt nergens op. Heb er dus helemaal niet voor gekozen en nou moet ik wel, echt geen zin, en moet ik ook nog ponykamp zelf betalen!