Cynt, mag ik dat ook morgen doen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en het is chance snappie Cynn_x schreef:Oké, FREAKT!!!!!!!
Damn!!! Oke, Plan B..
Zou iedereen hier alsjeblieft even nieuwe foto's willen sturen van zichzelf en/of pony?
Het liefst een paar met een goed formaat , want met die andere foto's wil het niet lukken..
Zijn allemaal verschillend kwa belichting, formaat, halve neus erop, half mens.. hmm

\
Vanny_ schreef:Maar er staat nu chancheen het is chance snappie

Maarja, ik ga ook maar eens ( eindelijk... ) slapen.
Weltrusten

Hitime schreef:Cynt, mag ik dat ook morgen doen?
en het is weekend!!! Rebeccaa schreef:Ik ben ook tweeling, vind het alleen jammer
Maar ik ga slapen
ik denk ik ga ff op bokt zoeken 'Gambia', nog nooit geweest... Hoor allemaal verhalen over malaria en ziektes, voedselvergiftiging
en ik kan al niet zo goed tegen dat soort verhalen... Citaat:Er zijn 3 soorten toeristen in Gambia volgens een gambiaan 1. Sekstoerist
2. Mensen die 'goed' willen doen en Afrikaantjes gaan redden. 3. mensen die van het mooie weer/strand/land willen genieten. Die laatste zijn in de minderheid zei hij
), klinkt niet goed dat die in de minderheid zijn, vind het niet gek eigenlijk... hoorde dat er veel malariamuggen zijn daarzo. 
maar dit is de 1e keer dat we naar Afrika gaan en ik heb er al niet zo'n zin in... we zitten daar wel in zo'n hotel maar weet niet in hoever dat eruit ziet en alles. Kan zijn dat het juist heel leuk is. We zitten ook *hopelijk* in een bekendere toeristenplaats en niet in het arme binnenland en al helemaaal niet in de bushbush met die enge beestjes enzo hoop ik!
* (meivakantie ponykamp (met stalling daar voor Bandit) + paardentaxi = duur grapje, was wel voor m'n verjaardag). Dus ik dacht: laat ik m'n ouders een plezier doen en zeggen dat ik niet op vakantie hoef en liever naar ponykamp ga (is dus goedkoper).
. Terwijl als zij niet had geboekt wat niet hoefde, we nog goedkoper uit waren als ik alleen op kamp ging want reken maar uit (dan zouden m'n ouders wel betalen voor kamp, maar m'n broertje vond het "niet eerlijk" dat ik alleen weg ging dan...) slaat echt nergens op. Heb er dus helemaal niet voor gekozen en nou moet ik wel, echt geen zin, en moet ik ook nog ponykamp zelf betalen!
Golan schreef:Rebeccaa schreef:Ik ben ook tweeling, vind het alleen jammer
Maar ik ga slapen
echt? ik vind het ook helemaal niet leuk... mijn zus heet Ilse
en overal waar je komt, hé waar is ilse?
mensen denken echt dat je 1 persoon bent ofzo, ze gaan er vanuit dat we altijd alles samen doen en dat ook zo willen, dus niet