Cynn_x schreef:Tja Nathalie.. jongens laten je rare dingen doen soms,
en dat hebben ze geen eens door dat ze je zo beinvloeden..
Nee, vooral dat laatste niet. Ze blijven gewoon de onschuld zelve uithangen..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cynn_x schreef:Tja Nathalie.. jongens laten je rare dingen doen soms,
Silfanoo schreef:Cynn_x schreef:Tja Nathalie.. jongens laten je rare dingen doen soms,
Wahah dan ben ik dus niet de enige die dat doet

Cynn_x schreef:Goh, ik zei iets zinnigs terwijl ik zelfs geen enkel verstand van jongens heb.. Applausje voor mezelf.
Cynn_x schreef:Goh, ik zei iets zinnigs terwijl ik zelfs geen enkel verstand van jongens heb.. Applausje voor mezelf.

en hij loopt zo vaak langs me huis dan zegt me broer hee je vriend loopt voorbij. hij weet niet dat ik hem leuk vind, maar hij kijkt naar binnen en zwaaidt altijd krijg ik knal rood hoofd echt ergg 
Hitime schreef:Cynn_x schreef:Goh, ik zei iets zinnigs terwijl ik zelfs geen enkel verstand van jongens heb.. Applausje voor mezelf.
Ik heb ook geen verstand van jongens hoor..
Ik vind het maar raar; jongens & liefde.
bietjuhh schreef:Hahah [naam]!! heb ik ook hoor, maar ik word zo ontzettend verlegenen hij loopt zo vaak langs me huis dan zegt me broer hee je vriend loopt voorbij. hij weet niet dat ik hem leuk vind, maar hij kijkt naar binnen en zwaaidt altijd krijg ik knal rood hoofd echt ergg

Silfanoo schreef:Ik weet best veel van jongens (ook al zegh ik et zelf)
Heb een tijdje gehad dat ik beter met jongens dan met meisjes kon opschieten

Celiien schreef:Ik zei hallo mensen![]()
gaat het hier over..
jongens?

Hitime schreef:Silfanoo schreef:Ik weet best veel van jongens (ook al zegh ik et zelf)
Heb een tijdje gehad dat ik beter met jongens dan met meisjes kon opschieten
Ik ben juist echt anti-jongens geweest. Ja, op de basisschool ging ik wel met ze om. Maar toen ik naar de brugklas ging ben ik best wel gepest voor jongens. En daarom gaat het denk ik nu ook niet zo lekker in de klas, ik sluit mezelf nog wel eens af, en heb over jongens eigenlijk altijd het vooroordeel dat ze vervelend, irritant en gemeen zijn..
Behalve eentje. Dat is de grootste schat op aarde.

Die is gek!" I can see you thinking.

Hitime schreef:Ik heb het gehad met exen.
Voor mij is er maar 1..
Maar voor hem zijn er nog tig andere