jeetje vind wel aparte (mooie) foto! vandaag de paarden weer gedaan! nu zo weer richting drenthe! eerst verjaardag , waar ik echt geen zin in heb en daarna uit eten met m'n vriend! denk vanavond ook maar weer us sinds lange tijd een kroegje of disctheek bezoeken!!
Ik heb net volle laag gehad van een klasgenoot, heb weer eens zitten janken als een klein kind. Word gek van de klas. Nog nooit zo'n k*t klas gehad. Baal echt enorm, ik gun dus echt de halve klas geen blik meer en hulp kunnen ze ook op hun buik schrijven. Dan krijgen ze maar meer de pest in me, maar dan weet ik ook dat het door mezelf komt. GVD... Sorry, frustraties
Joowh goeiemiddag. Rustig hier, as usual. Jody k.ut zeg, bah! Praat op msn wel ff verder. Ik heb vanochtend eindelijk weer eens gereden. De laatste 2 weken heb ik 1 keer op Royal gezeten, de bak is echt bagger bij ons. Dus nu met de trailer en paps ff weg geweest, naar superdeluxe pensionstal waar ik wel mocht rijden in de binnenbak. We zijn ff flink aant werk geweest, en ben met voldoening afgestapt. Moet alleen nog wel wat gebeuren zeg, pfoehh stijve madam... Naja, paps vond et wel leuk, koffie in de kantine dus die wilde wel vaker mee:D Straks nog ff met lesmeisje op wedstrijd, eens zien wat die nog kan na 2 weken nauwelijks rijden
Valt mee, het gedoe. Iig, ik hoef niet bar veel te versturen, stuur gewoon mn beste vrienden en dan nog een paar. En buiten dat om geef ik nog wat aan klasgenoten en mensen hier in de buurt