Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cuneracobs schreef:ja klopt patrick , of het bestuur stond niet achter de persoon...
ik denk dat de huidige markt niet meer toelaat om 1 hengst op verschillende merries te zetten , en ik denk dat een hoop fokkers/vermeerderaars daarmee de fout in gaan , of maar gaan dekken bij de hengst om de hoek....
snap dat soot mensen totaal niet.
ikzelf ben nog steeds erg blij met de gok om een hengst uit noorwegen te halen voor 2 merries, zijn veulen staat nu op stal en ben zeer benieuwd naar volgens show seizoen, echt een show kikkertje
cuneracobs schreef:ja klopt patrick , of het bestuur stond niet achter de persoon...
ik denk dat de huidige markt niet meer toelaat om 1 hengst op verschillende merries te zetten , en ik denk dat een hoop fokkers/vermeerderaars daarmee de fout in gaan , of maar gaan dekken bij de hengst om de hoek....
ikzelf ben nog steeds erg blij met de gok om een hengst uit noorwegen te halen voor 2 merries, zijn veulen staat nu op stal en ben zeer benieuwd naar volgens show seizoen, echt een show kikkertje
Danny_D schreef:cuneracobs schreef:ja klopt patrick , of het bestuur stond niet achter de persoon...
Hallo Patrick en Berry,
ik had me allang voorgenomen om me niets meer over jullie juryleden mij mee te bemoeien na de gigantische blunder op de HK ivm de "zwarte fries" die men toen heeft goedgekeurd en de " welshcob hengst "van Arie en mijzelf hebben afgekeurd.
Ben echt eens benieuwd wie buiten Aart en een ander "uitgesloten" jurylid de kennis heeft ivm. de sectie C en D.
Mvg,
Danny
BlackDevils schreef:Danny_D schreef:Is het niet belangrijker dat je het juiste type weet te waarderen?wat heeft hij in hemelsnaam ooit gefokt of geshowd????
Een goeie coach is ook niet per definitie een goede voetballer geweest...