Kan niet wachten tot ik de rest van de foto's heb haha

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjolein schreef:Hoi dames,
Ik kom even een vraagje stellen of jullie betrouwbare adresjes weten voor een brave welshpony. Mijn moeder wil voor haar kleinkinderen een leuke pony kopen en ik heb besloten dat ik er ook graag naar wil kijken dus het gaat een welshpony worden. Maar ik zit helemaal niet in het Welsh wereldje. Dus waar moet ik beginnen met zoeken? Ik zoek een merrie tot 1.25m met een goudenkarakter en braaf onder het zadel. Ze komt bij m'n ouders aan huis waar ze een 5sterren leventje krijgt met onze 3 andere ponies en een eigen stal.
Weet iemand een goed adres waar ik terecht kan met deze zoekopdracht?
VivianHesen schreef:Marjolein schreef:Hoi dames,
Ik kom even een vraagje stellen of jullie betrouwbare adresjes weten voor een brave welshpony. Mijn moeder wil voor haar kleinkinderen een leuke pony kopen en ik heb besloten dat ik er ook graag naar wil kijken dus het gaat een welshpony worden. Maar ik zit helemaal niet in het Welsh wereldje. Dus waar moet ik beginnen met zoeken? Ik zoek een merrie tot 1.25m met een goudenkarakter en braaf onder het zadel. Ze komt bij m'n ouders aan huis waar ze een 5sterren leventje krijgt met onze 3 andere ponies en een eigen stal.
Volgens mij hebben Peter en Eveline wijfelaars van stal Vuchterheide nu zoiets te koop staan? Ik kan me vergissen hoor
VivianHesen schreef:Marjolein schreef:Hoi dames,
Volgens mij hebben Peter en Eveline wijfelaars van stal Vuchterheide nu zoiets te koop staan? Ik kan me vergissen hoor
AniekR schreef:Hihi Ines, maar dan heb je het ook nog eens over een tank van een merrie
Met mijn NWR's ligt het natuurlijk iets anders, al worden ze ook wel makkelijk rond, maar niet zoals die A'tjes. Voor de keuring kregen ze ook flink voer, maar daarbij ook 4/5x per week 30 tot 45 minuten aan de longe en vorig jaar ook één die er een veulen bij zoog, dus dan mogen ze ook best wat hebben (en die merrie was dus ook niet wakker genoeg)
Chantal, stoer ding hoor!
Hier aan het staren tot veulen nr. 2 er uit komt...