Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WiskyBokjes schreef:WP is poedersuiker geworden.. Sorry dat ik het zeg maar vind het nu niet meer zo gezellig.. geef mij de oude wp maar..
En ik vind dat hier dus echt veel mensen zitten die denken dat hun dé welshprater zijn en balblablaba
quicky_lover schreef:Omg, lelijk. HAHA. nee sorry, hou echt totaal niet van friezen. (: Maar voor een fries, een lekker beest.
Winniiee schreef:WiskyBokjes schreef:WP is poedersuiker geworden.. Sorry dat ik het zeg maar vind het nu niet meer zo gezellig.. geef mij de oude wp maar..
En ik vind dat hier dus echt veel mensen zitten die denken dat hun dé welshprater zijn en balblablaba
Inderdaad.. de oude WP met Fiek, Bernice, Winnie vondt ik ook een stuk gezelliger!
Maar kom op we kunnen het toch gewoon gezellig maken?
Als iedereen gewoon elkaar accepteerd hoe hij/zij is: Penny of geen penny oud of juist jong. Accepteer het!
Winniiee schreef:Doeg !
Bianca je hebt pb.
quicky_lover schreef:Doeei Noël.
bietjuhh schreef:Winniiee schreef:Doeg !
Bianca je hebt pb.
gelezen! en je hebt er eentje terug!!
doegg noellee fijne jaarwisseling!!
WiskyBokjes schreef:quicky_lover schreef:Omg, lelijk. HAHA. nee sorry, hou echt totaal niet van friezen. (: Maar voor een fries, een lekker beest.
waar slaat dit op?
Je hoeft toch niet zo te reageren.. dat kan ook op een normale manier hoor..
Ik kan ook zeggen: ieh lelijk, nouja ik houd er niet van..
quicky_lover schreef:Sorry voor het geval dat het niet normaal was ofzeu.Kwam dr misschien een beetje bot uit. ok?
Noraly_ schreef:Ik weet waarom je 'm lelijk vind; er staat een veel te knappe man naast
Noraly_ schreef:Ik weet waarom je 'm lelijk vind; er staat een veel te knappe man naast
_Barbara_ schreef:Moeten we met deze gezelligheid het nieuwe jaar in gaan of wat was jullie idee ?