Wij gaan zo op weg naar Someren we doen met Lizzy met de clinic. Daarna vanmiddag hengstenshow kijken. Heb er veel zin in!
sneeuwpop
Geplaatst: 15-04-17 07:35
Chantalll schreef:
Lijkt goed !
Ja, een correct veulen. Moeder en vader kunnen beide goed bewegen, dus verwacht dat dat ook wel goed zit. Nu alleen voornamelijk nog maar zien galoperen en dan nog vooral aan de buitenkant van mamma, zodat ik weinig kon zien
Maar we zijn er heel blij mee. Zie ook nog een zwart streepje op der veen, dus verwacht dat ze nog donkerder zal worden. Ben benieuwd, maar zal allemaal wel goed komen
Ik hoop mijn Sabino nu drachtig te hebben van Cerutti
happytime
Geplaatst: 15-04-17 16:09
wat een mooie twenter zeg mijn dames ook maar weer eens op de kiek gezet
Spaikey
Geplaatst: 15-04-17 16:36
Vandaag naar de clinic geweest in Someren met pony lief. Ze heeft zich voorbeeldig gedragen voor een drie jarige. Ze vonden haar leuk ik ben benieuwd naar de regionale keuring in Juli!
Oh en kleine Bokt meeting gehad met sneeuwpop! Was gezellig!
Ach we zien het wel! Ik ben er blij mee, alleen haar karakter is al fantastisch. En ze kan goed met mijn paard wat ook echt super is.
sneeuwpop
Geplaatst: 16-04-17 12:48
Chantalll schreef:
Ziet er goed uit Spaiky !
Heb je een filmpje sneeuwpop ?
Ga je ook naar de hengstenshow van Jan? Want daar zal ze mee lopen.
AniekR
Geplaatst: 16-04-17 16:13
Katja, had haar al op fb gezien, maar jouw jaarling is knap hoor!
Verder ook allemaal gefeliciteerd met de veulentjes. Ik had de jongste spruit geloof ik ook nog niet gedeeld hier: Rooskamps Rousseau (v. Orchard Red Prince) Ondertussen alweer goed een week oud
Jeetje wat had ik een geluk met het weer vanmorgen zeg Vanmorgen de gewonnen bloesem fotoshoot gehad, en wat was het leeuk! Pony's waren hartstikke braaf, en foto's zijn goed gelukt! Zoo onwijs trots op mijn meisjes Zodra ik de foto's binnen heb zal ik jullie even de foto's laten zien
elfje72
Geplaatst: 16-04-17 20:23
nynkeline schreef:
Heb geen officiele stokmaat. Maar heb het ongeveer met een meetlint even bekeken. Maar kom op 1.41 denk ik.
Dat is inderdaad vrij groot.
Gefeliciteerd met de prachtige veulentjes!
Ruby_KR, je jaarling is wel erg knap!
Kim_RC
Geplaatst: 16-04-17 20:59
AK Fotografie Niet te gebruiken zonder mijn toestemming!!
Gisteravond en vanavond zijn er bij ons weer veulentjes geboren Gisteravond een fijn gebouwd merrieveulen en vanavond een hengstveulen. Als ik me niet vergis zijn beiden veulens van Weston Luitenant, maar ik heb me vorig jaar niet bemoeid met welke merries bij welke hengst gedekt werden.
Nu staat er nog 1 merrie op dit moment te kegelen, dus nog even spannend.
Ik kom even een vraagje stellen of jullie betrouwbare adresjes weten voor een brave welshpony. Mijn moeder wil voor haar kleinkinderen een leuke pony kopen en ik heb besloten dat ik er ook graag naar wil kijken dus het gaat een welshpony worden. Maar ik zit helemaal niet in het Welsh wereldje. Dus waar moet ik beginnen met zoeken? Ik zoek een merrie tot 1.25m met een goudenkarakter en braaf onder het zadel. Ze komt bij m'n ouders aan huis waar ze een 5sterren leventje krijgt met onze 3 andere ponies en een eigen stal.
Weet iemand een goed adres waar ik terecht kan met deze zoekopdracht?