Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Spaikey schreef:Gefeliciteerd voor diegenen die al veulens hebben. Mijn appaloosa is eind volgende week aan de datum.
Wie gaan er naar Someren Zaterdag?
KittyDylan schreef:Misschien. Even kijken hoe het uit komt.
We hebben van te voren eerst mencursus dus kan goed zijn dat we daarna er even gaan kijken.
Hoelaat begint die?
vivana schreef:sneeuwpop schreef:Oh dat is handig, je eigen dochter die je pony kan uitbrengen![]()
Ziet er goed uit!
Er is eigenlijk niks leukers als dat![]()
[ [url=m/8omtXp.png]Afbeelding[/url] ]
Dea mag straks weer als ze weer in shape is....en dan ook officieel
[ [url=m/gsBofV.png]Afbeelding[/url] ]
Chantalll schreef:Toen ik met schimp begon op 6 jarige leeftijd voor haar werd onze schimp ook opgenomen met een 2de premie in het stamboek Dieke en je ziet wat er van haar geworden is.
Cemlys schreef:Kim_RC schreef:A.s. Zondag fotoshoot met onze twee pony's! Ondanks dat ze op het moment een beetje puber gedrag vertonen en nergens naar luisteren () heb ik er toch wel heel veel zin in. Als het goed is komen hun nieuwe halsters morgen. Aangezien de halsters die ze nu hebben niet echt fotoshoot-waardig zijn zegmaar
wel even plaatsen hoor als je knappe foto's krijgt
Fotografie91 schreef:Chantalll schreef:Toen ik met schimp begon op 6 jarige leeftijd voor haar werd onze schimp ook opgenomen met een 2de premie in het stamboek Dieke en je ziet wat er van haar geworden is.
Ja dat is zeker waar haha maar goed dat je, je nooit hebt laten afschepen![]()
Maar toch vind ik een merrie van 20 lastig haha, ze zien der al snel als een oude knar haha (zo noem ik der ook altijd)