Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AniekR schreef:Ook al bijna, pien! Spannend hoor!
En leuk dat je volgt, wordt nu echt spannend *zit zich een beetje op te vreten op het werk terwijl het rustig is*
Dan heb ik de juiste voor me nynkeline, leuk hoor! Ben benieuwd hoe ze uitgroeit!
Filmpje wordt bij uploaden helaas nogal slecht van kwaliteit, maar gisteren de dames voor het eerst weer even het land op geweest:
[ Video ]
1 Welsh B, 2,5 NWR en 1,5 AV aan het genieten
pien26 schreef:Ik zit geregeld op het werk even te spieken hoe het met mevrouw gaat. Ondanks dat de datum nadert heeft ze geen haast volgens mij, ze staat over het algemeen er rustig bij. Af en toe een avond onrustig en dan stijgt de spanning meteen!
nynkeline schreef:Mooi gezicht in de wei dan weer! Die van mij staan alweer tijdje op de wei, zitten hier ongelooflijk droog. Als ze nu door hebben dat 1 van ons thuis is staan ze bijna te stuiteren om er uit te willen
Spannend altijd die veulentjes ben benieuwd!
elfje72 schreef:Goldwin's Hoeve's Valerion heeft gisteren de kür op muziek in Winschoten gewonnen met 74,5% en daarmee ook de wintercompetitie gewonnen met gemiddeld 76%.
[ Video ]
Kim_RC schreef:A.s. Zondag fotoshoot met onze twee pony's! Ondanks dat ze op het moment een beetje puber gedrag vertonen en nergens naar luisteren () heb ik er toch wel heel veel zin in. Als het goed is komen hun nieuwe halsters morgen. Aangezien de halsters die ze nu hebben niet echt fotoshoot-waardig zijn zegmaar
KittyDylan schreef:Wat leuk veel plezier!
Elfje gefeliciteerd!
[ [url=m/GOB2gk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Poppy wordt steeds mooier en mooier. Ben zó benieuwd hoe ze uit gaat groeien. Ik hou zo van haar stevige bouw.
Kimm4 schreef:Nummer 1 is hier ook geboren gisterochtend.
Scheerdonk's Lloyd
[ [url=m/nLzgNU.jpg]Afbeelding[/url] ]
dadabo schreef:Gefeliciteerd met de geboren veulens!
Hier afgelopen maandag ook een veulentje geboren, de 1e nakomeling van mijn hengst Hafdre Gelert (Yellow).
Zeer tevreden over het resultaat. Een mooi valk merrietje! Een goed begin van zijn carrière als dekhengst.
[ [url=m/YL5ES3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een paar uurtjes oud.