Goedemorgen 
Gisteren naar carnaval geweest, echt super!
Eventjes verslagje xD
We gingen rond half 2 naar de trein, waren ongeveer om kwart voor 3 in Breda.
Nou, was dit het? Mensen in gewone kleding, beetje muziek. That's it.
Maar na een uurtje of 2 werd het echt gezellig, de sfeer werd steeds beter, echt super!
Wij eten, uiteraard naar MAC 
toen was het avond, wilde een café zoeken, maar alles zat stampvol, dus waren we naar het grote plein gegaan waar het onwijs gezellig was. Heel de avond daar gedanst -> de pinguindans
tja, toen kregen we honger.
MACCEN!
Daar kwamen we een oude vent tegen, met wie ik de grootste lol had. Dus het wachten in die onwijs lange wachtrij ging redelijk snel 
daarna gingen w weer naar het grote plein toe, voel ik opeens een arm om me heen, hangt er een superman aan mn nek!
Schrok me rot (eerder van zijn gezicht dan van z'n pak) LELIJK
en hij stonk.
En natuurlijk onderweg voor elke etalage staan om te kwijlen bij mooie schoenen 
Uiteindelijk bij het grote plein aangekomen (waren de weg kwijt), hebben we daar weer staan dansen en gek doen.
Oh ook he, heb zo gelachen, we deden de polonaise met een onwijs lange rij, die op een gegeven moment uit elkaar viel, toen liepen we met z'n drieën; vriendin ik en een konijn.
Maar die konijn liep voorop, en die dacht dat er nog steeds een hele rij was dus hij ging helemaal los.
Ik trek aan z'n oor (van 't pak dan), hij draait zich om met de tekst; komop mensen, LOPEN!
maar er liep niemand xD Behalve die vriendin en ik, nou je had z'n gezicht moeten zien
't klinkt nu niet echt grappig ofzo, maar het was zo komisch
En toen rond half 12 geloof ik de trein gepakt naar huis, iedereen had onwijs zere benen xD
En toen...
lag ik in m'n bedje 
&ik kon niet in slaap komen -.-'
Oké, nu ga ik eventjes bijlezen xD