moet jijwe e naar shcool dn biieb?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Noraly_ schreef:
Celiien schreef:Jaa echt wel
moet jijwe e naar shcool dn biieb?
balen he zo stom!
Cisss schreef:Noraly_ schreef:
Echt een hele mooie foto! Wat is z'n vader eigenlijk?
bietjuhh schreef:k heb gisteren trouwens heerlijk buiten gereden met smurf voor de eerste keer in me eentje
alleen wandelen is geen probleem maar als ik erop zit wil hij niet verder het erf af... vandaag ging ik na het rijden uitstappen buiten, en toen zijn we wel voorbij het terrein gegaan en dat ging goed, dus ik ga het gewoon stukje voor stukje uitbreiden en hopen dat hij straks alleen naar buiten kan.
Vandaag tijdens de galop gingen we bijna samen onderuit daardoor, hij struikelde denk ik over z'n eigen benen en ik duik bijna over z'n hoofd heen maar kon nog net blijven zitten. Ban ging zo onderuit met z'n neus letterlijk het zand in.
Had ik hem daarna ff stil gezet om te kijken of hij iets had, maar gelukkig niet. Hij stond er bij van: wat gebeurde er nou? Heel z'n smoel onder het zand. 
. Hij komt straks en dan gaan we naar de plas. Ik wist niet wat ik hem moest geven
dus ik heb 4 dozen Oreo's voor hem gehaald en een kleine versie Fuel For Life van Diesel want die ruikt zo lekker haha.
_Barbara_ schreef:Haha idd, iedereen is vast aan t zonnen ofzo
Van het werken op het land
Waarom zo vaak bieb?
Ik ga zo paardrijden
Celiien schreef:haay
echt mn engelse lerares is dóm
ze4 heeft ons een engels boekje opgegeven die heel bekend is
wat blijkt
je kan de nl versie geewoon in de bieb ophalen![]()
Nou mensen, ik kom niet meer op wp deze week denkik
want ga morgen naar Texel tot vrijdag!![]()
heb er echt veel zin in
maar doeidoeiii(K)
?
Rijden ging wel goed
Alleen de buren waren steeds in het water aan het plonzen van hun zwembad
Dus ze was wel snel afgeleid maar voorderest ging het wel
En ze is nu wijken aant leren alleen ze gaat voor het rechterbeen doet ze de heletijd eerst de voorhand
Maarja, dat zal ik der wel uit krijgen
Ze gaat naar super leuke mensen en zijn echt helemaal gek op haar.